Sökning: "conflicting expectations"

Visar resultat 36 - 40 av 43 uppsatser innehållade orden conflicting expectations.

  1. 36. Finding and Defining the Chief Marketing Officer in the Organization

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Jacob Tegnér; Madeleine Magnusson; [2013]
    Nyckelord :Chief Marketing Officer; CMO; Marketing Organization; Market Orientation;

    Sammanfattning : The environment today is characterized by accelerating change in the marketplace and customers are becoming more and more empowered and demanding. To meet these needs organizations have to become more market oriented and work with the customer to create value. LÄS MER

  2. 37. Perceptions of a Conflict : A qualitative analysis of Indian and Pakistani mass media

    Kandidat-uppsats, Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)

    Författare :Sunniva Lagnestål Melhuus; [2013]
    Nyckelord :International relations; international conflict; India and Pakistan; social constructivism; social psychology conflict theory; mass media;

    Sammanfattning : C-essay in Political Science by Sunniva Lagnestål Melhuus, Spring 2013, Political Science III at Karlstad University, Supervisor: Hans Lödén, “Perceptions of a Conflict – A qualitative analysis of Indian and Pakistani mass media” In this essay the aim is to study the current situation and recent development of an international conflict from a social constructivist perspective, with an emphasis on the conflicting parties’ mutual perceptions. The long conflict between India and Pakistan is here chosen as an example. LÄS MER

  3. 38. Leadership in Russia : A cross-cultural leadership study on the dynamics involved in being a Swedish expatriate

    Master-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Joar Lindh; Eden Afeworki; [2013]
    Nyckelord :Culture; Cross Cultural Management; Empowerment; Leadership; Russia; Russian Leadership; Swedish leadership;

    Sammanfattning : Managing a diverse workforce has become a growing challenge for leaders, due to increased globalization and demographic changes. As a result, leaders that can handle those challenges become important for successful business across borders. LÄS MER

  4. 39. Vägledaren, en förändringsagent? : Ett antal vägledarröster om val kopplade till kön, klass och etnicitet

    Kandidat-uppsats, Institutionen för pedagogik och didaktik

    Författare :Tor Svensson; Fredrik Borg; [2013]
    Nyckelord :Agents of change; guidance counselors; gender; class; ethnicity; untraditional choices; Förändringsagent; vägledare; kön; klass; etnicitet; otraditionella val;

    Sammanfattning : Uppsatsens syfte är att utröna hur vägledarna bemöter den potentiella rollen som förändringsagent gällande elevers studie – och yrkesval. Undersökningen genomfördes via kvalitativa intervjuer med fyra verksamma vägledare i grundskolan. LÄS MER

  5. 40. Transnationella kooperativa fusioner ur ett agentteoretiskt perspektiv : med fusionen mellan Arla och MD Foods som utgångspunkt

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Christoffer Lidén; Kristofer Stenvall; [2012]
    Nyckelord :Fusion; Arla; MD Foods; Arla Foods; agentteori; kooperativ; ledarskap;

    Sammanfattning : Fusionen mellan Arla och MD Foods är "Fusionen som ingen har prövat förut" har Jens Bigum verkställande direktör i Arla Foods som överskrift på sin VD-berättelse i årsredovisningen år 2000. I samband med fusionen bildades världens största mejerikooperativa företag. LÄS MER