Sökning: "ericsson marketing"

Visar resultat 1 - 5 av 48 uppsatser innehållade orden ericsson marketing.

  1. 1. Brand Archeology - Identifying Pivotal Moments Shaping the Brand Today

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Herman Vähäkangas; Kevin Blomkvist; [2023]
    Nyckelord :Brand archaeology; pivotal moments; brand identity; corporate branding; excavation; artifacts.; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: Brand Archaeology - Identifying Pivotal Moments Shaping the Brand Today Date of Submission: 2023-05-31 Course: BUSN39 Degree Project in Global Marketing Authors: Herman Vähäkangas & Kevin Blomkvist Supervisor: Mats Urde Keywords: Brand archaeology, pivotal moments, brand identity, corporate branding, excavation, artifacts. Purpose: The purpose of this study is to discover pivotal moments influencing brand identity through the concept deemed as brand archeology. LÄS MER

  2. 2. ”Tidsbrist låter som något man bara drar till med, men det är verkligen så” : En kvalitativ studie om att möta sjuksköterskors informationsbehov sett ur sjukhusbibliotekariers perspektiv

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Pontus Berg Nilsson; Thomas Ericsson; [2022]
    Nyckelord :sjukhusbibliotekarie; sjukhusbibliotek; sjuksköterska; informationsbehov; kvalitativ studie; intervju;

    Sammanfattning : The aim of this study is to explore the information work of medical librarians regarding the information need of nurses and how to facilitate this in the best way. Five semi-structured interviews with medical librarians were performed to get their perspective regarding nurses information need, the information need of the librarian and their role in supporting nurses information seeking in their evidence-based practice. LÄS MER

  3. 3. Synen på ZYN : En studie om relationen mellan varumärke och konsumenters uppfattning

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikation

    Författare :Lina Ericsson; Iman Awelker; [2021]
    Nyckelord :Communication; Swedish Match; ZYN; corporate identity; brand identity;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to examine the organization Swedish Match and their nicotine brand ZYN. Swedish Match is a firm that develops, manufactures and sells “snus” and other similar products. LÄS MER

  4. 4. Value-driving factors for Employer Attractiveness : A multiple case study within the IT industry

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling

    Författare :Jonatan Moen; Magdalena Woodhouse; [2021]
    Nyckelord :Customer value; Employer attractiveness; Employer branding;

    Sammanfattning : As the society we live in today is moving towards being more technology-driven, the competition in the labor market of attracting people within the IT industry is increasing. To attract people within the IT industry, firms must understand what attracts these people to then be able to form a proposition that suits these individuals. LÄS MER

  5. 5. Instagrams påverkan på män och kvinnor. : En kvalitativ studie om skillnader mellan kvinnor och mäns påverkan av reklam på Instagram.

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Lisa Karlsson; Felicia Ericsson; [2021]
    Nyckelord :Instagram; social media; gender; women; men; commercial; Instagram; sociala medier; genus; kvinna; man; reklam;

    Sammanfattning : Instagram är en gratis mobilapplikation för socialt nätverk som ger privatpersoner, såväl som företag möjligheten att dela videos och fotografier med varandra. Idag fungerar Instagram även som en plattform för företags reklam och marknadsföring, vilket har påverkat användares konsument-och köpbeteende. LÄS MER