Sökning: "how to implement crm"
Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden how to implement crm.
1. CRM : En kvalitativ undersökning om hur tjänsteföretag med högengagemangsprodukter bedömer konsekvenser av implementering av CRM
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : With the digitalization and the technological innovations that have paved the way for new participants to establish themselves in the market, there has been high competition inmarkets. This has led to an increased customer awareness among companies that now increasingly value long-term relationships. LÄS MER
2. How to gain and retain customers : a case study of how the daily work with CRM and e-CRM unfolds amongst large-scale firms in a contingent environment
Master-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : It has become increasingly important in the last decade to stay on top of the rapid digitalization, which has made efficient management of customer relationships increasingly essential for firms to implement within their business process. This has led to Customer Relationship Management (CRM) and the digital extension of it, electronic Customer Relationship Management (e-CRM) becoming cornerstones to the daily operations of many large-scale firms. LÄS MER
3. Customer Relationship Management and Automated Technologies : A qualitative study on chatbots’ capacity to create customer engagement
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : The digital age has brought many new technologies that are disrupting the way that companies interact with customers. Automated technologies are one aspect of technological development in recent days, and it has changed how regular business operations are performed. Chatbots, for instance, has changed the way that customers interact with companies. LÄS MER
4. När idrottsorganisationer tar ansvar : kommunikation och aktiviteter som påverkar medlemmar och samhälle.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Den forskning som finns om hållbarhet är utförlig och det finns skillnader mellan perspektiven och betydelserna. Människor är nuförtiden mycket medvetna om hållbarhet och det ger organisationer en möjlighet att inkludera det i sitt arbete. LÄS MER
5. Kundfokuserad produktutveckling : Kundens påverkan på den textila produktutvecklingen och hur CRM kan förbättra detta
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Syfte: Studiens huvudsyfte är att undersöka hur företag kan inkludera slutkonsumenten i produktutvecklingen inom den textila värdekedjan och hur CRM kan förbättra detta. Metod: Arbetet har en deduktiv ansats och både en kvantitativ och kvalitativ forskningsmetod har använts. LÄS MER