Sökning: "how to implement crm"

Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden how to implement crm.

  1. 1. CRM : En kvalitativ undersökning om hur tjänsteföretag med högengagemangsprodukter bedömer konsekvenser av implementering av CRM

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Natnael Koreri; Rimon Mansouri; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : With the digitalization and the technological innovations that have paved the way for new participants to establish themselves in the market, there has been high competition inmarkets. This has led to an increased customer awareness among companies that now increasingly value long-term relationships. LÄS MER

  2. 2. How to gain and retain customers : a case study of how the daily work with CRM and e-CRM unfolds amongst large-scale firms in a contingent environment

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Aran Candil Sulayman; David Hartman; [2022]
    Nyckelord :CRM; e-CRM; contingency theory; digitalization and performance; large-scale firms;

    Sammanfattning : It has become increasingly important in the last decade to stay on top of the rapid digitalization, which has made efficient management of customer relationships increasingly essential for firms to implement within their business process. This has led to Customer Relationship Management (CRM) and the digital extension of it, electronic Customer Relationship Management (e-CRM) becoming cornerstones to the daily operations of many large-scale firms. LÄS MER

  3. 3. Customer Relationship Management and Automated Technologies : A qualitative study on chatbots’ capacity to create customer engagement

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Paul Edlund; Axel Holmner Härgestam; [2020]
    Nyckelord :CRM; chatbots; customer relationship management; marketing; digital marketing; chatbot; sCRM; social media; automated technologies; customer engagement; automation; customer engagement cycle; sweden;

    Sammanfattning : The digital age has brought many new technologies that are disrupting the way that companies interact with customers. Automated technologies are one aspect of technological development in recent days, and it has changed how regular business operations are performed. Chatbots, for instance, has changed the way that customers interact with companies. LÄS MER

  4. 4. När idrottsorganisationer tar ansvar : kommunikation och aktiviteter som påverkar medlemmar och samhälle.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Josefin Johnsson; Celine Belvroy; Kajsa Ragnhage; [2019]
    Nyckelord :Sport Organisation; Corporate Social Responsibility; Sustainability; Social Sustainability; Social Responsibility; Communication; Idrottsorganisationer; Corporate Social Responsibility; Hållbarhet; Social Hållbarhet; Socialt Ansvar; Kommunikation;

    Sammanfattning : Den forskning som finns om hållbarhet är utförlig och det finns skillnader mellan perspektiven och betydelserna. Människor är nuförtiden mycket medvetna om hållbarhet och det ger organisationer en möjlighet att inkludera det i sitt arbete. LÄS MER

  5. 5. Kundfokuserad produktutveckling : Kundens påverkan på den textila produktutvecklingen och hur CRM kan förbättra detta

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Linnea Eldforsen Nilsson; Emilia Tavridis; [2019]
    Nyckelord :CRM; sustainable textile product development; premium brand; fashion industry; Sweden; CRM; textil produktutveckling; premiumvarumärke; modeindustrin; Sverige;

    Sammanfattning : Syfte: Studiens huvudsyfte är att undersöka hur företag kan inkludera slutkonsumenten i produktutvecklingen inom den textila värdekedjan och hur CRM kan förbättra detta. Metod: Arbetet har en deduktiv ansats och både en kvantitativ och kvalitativ forskningsmetod har använts. LÄS MER