Sökning: "marknadsföring Budget"

Visar resultat 6 - 10 av 55 uppsatser innehållade orden marknadsföring Budget.

  1. 6. Enabling the Computation of Marketing ROI Through Technical and Organizational Changes : A Case Study

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Sandra Järkeborn; Vera Werner; [2020]
    Nyckelord :B2B Marketing; Industrial Marketing; Return on Marketing Investments; Marketing ROI; Marketing Efficiency; Sales-Marketing Interface; SMI; B2B Marknadsföring; Industriell Marknadsföring; Investeringsavkastning för Marknadsflring; Marknadsföringseffektivitet; Sälj-Marknadsföringsgränssnitt;

    Sammanfattning : With the value of initiating contact or a relationship being intangible, marketing departments are currently struggling to prove their contribution to the business. Evaluating the efficiency of B2B marketing investments has been proven hard, and the prerequisites for doing so are many. LÄS MER

  2. 7. Annonser som lockar; Vad är effektivt? : En experimentell studie ur ett företagsperspektiv

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Nathalie Tran; Lovisa Andreasson; Alexandra Boman; [2020]
    Nyckelord :A B-test; Ads; Advertisement; Beauty industry; CRM; Digital marketing; E-CRM; E-commerce; E-commerce retailer; Facebook Ads Manager; Marketing campaign; Marketing communication; A B-test; Annons; CRM; Digital marknadsföring; E-CRM; E-handel; Ehandelsåterförsäljare; Facebook Ads Manager; Kampanj; Marknadskommunikation; Skönhetsbranschen;

    Sammanfattning : Background and problem discussion Organizations are today facing an uncertainty regarding how to properly integrate and work with CRM, in particular in regards to attraction and retention of customers. This can be managed through the use of marketing campaigns. LÄS MER

  3. 8. How should a startup company do marketing?

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Kaywann Bahrami; Oscar Hegelund; [2020]
    Nyckelord :startup; creative advertisement; efficient advertisement; social media; digital marketing;

    Sammanfattning : In this paper our main interest is to measure the effects of creative advertising campaigns and efficient advertising campaigns to find out which of these strategies performs the best, and to investigate their effects in the short and long term. Modig et al (2014), stated that creative ads will be effective in the "long perspective", however this term can be very vague. LÄS MER

  4. 9. Conversion Rate Optimization : A Qualitative Approach to Identifying Optimization Barriers

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/JTH, Datateknik och informatik

    Författare :Marina Jensen; [2019]
    Nyckelord :Conversion rate optimization; User experience UX ; Working culture; Barrier; ;

    Sammanfattning : This thesis examined the question “What barriers are preventing Swedish companies from performing a structured conversion rate optimization process?”. As the purpose is to obtain an understanding of what is preventing companies from successfully execute conversion rate optimization (CRO). LÄS MER

  5. 10. I spänningsfältet mellan profession,marknad och byråkrati : En fallstudie om hur skolaktörerna på en kommunal skola talarom sitt arbete

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mittuniversitetet/Institutionen för utbildningsvetenskap

    Författare :Ida Hansson; Katerina Karlsson; [2018]
    Nyckelord :byråkrati; frirum; institutionella logiker; marknad; New Public Management; profession; skolaktörer; styrning.;

    Sammanfattning : Den svenska skolan har genomgått drastiska förändringar de senaste decennierna. New PublicManagement-idéerna som trädde in i den offentliga sektorn under tidiga 90-talet innebar förändringari strukturer och processer, bland annat inom skolan i syfte med att ersätta professionell egenkontrollmed management i hopp om att skapa kontrollerbarhet och effektivitet. LÄS MER