Sökning: "online reviews"
Visar resultat 11 - 15 av 182 uppsatser innehållade orden online reviews.
11. Påverkan av användarrecensioner på konsumentens beslutsprocess : En studie baserat på en kvantitativ undersökning om hur användarrecensioner påverkar konsumenters beslutsprocess vid val av produkter och tjänster online
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Denna studie undersöker användarrecensioners påverkan på konsumenters beslutsprocess vid köp av produkter eller tjänster och faktorer som påverkar förtroendet för dessa recensioner. Studien visar att användarrecensioner har en betydande inverkan på konsumenters köpbeslut, med subjektiva normer och upplevd beteendekontroll som viktiga faktorer i beslutsprocessen. LÄS MER
12. Sociala mediers påverkan på köpbeslut bland konsumenter i åldern 40-60 år
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Purpose: The purpose of the study is to gain a deeper understanding of how Generation X perceive that their purchase decisions are influenced by their use of social media. Method: The study is based on a qualitative research strategy. A semi structured interview was applied. LÄS MER
13. Challenges in adopting agile methodology in public organisations IT project management – A systematic literature review
Magister-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Agile methodology has existed for over a decade – its potential benefits have made it attractive and popular. As part of innovation, public organisations increasingly invest in information technology systems. LÄS MER
14. "The power of eWOM and online reviews on Generation Z" : A quantitative study about to what degree eWOM and online reviews influence Generation Z's purchase intention regarding interior design in Sweden.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Title: The power of eWOM and online reviews on Generation Z - a quantitative study about to what degree do eWOM and online reviews influence Generation Z’s purchase intention regarding interior design in Sweden. Background: This thesis explains the influence of electronic word of mouth (eWOM) and online reviews on the purchasing intention of Generation Z, the world's largest consumer group, within the interior design industry in Sweden. LÄS MER
15. Sounds of the Sacred : An Examination of Audio Guides in Religious Cultural Heritage Institutions in Spain
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för ABMSammanfattning : This thesis examines the role of audio guide technology in four different Spanish cathedrals: La Sagrada Família in Barcelona, Tarragona Cathedral in Tarragona, La Seo Cathedral in Zaragoza, and Palma Cathedral in Palma de Mallorca. The thesis presents data about the audio guides at each of these sites in two ways. LÄS MER