Sökning: "online reviews"

Visar resultat 11 - 15 av 182 uppsatser innehållade orden online reviews.

  1. 11. Påverkan av användarrecensioner på konsumentens beslutsprocess : En studie baserat på en kvantitativ undersökning om hur användarrecensioner påverkar konsumenters beslutsprocess vid val av produkter och tjänster online

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Reveman Felix; Leo Listerman; [2023]
    Nyckelord :User reviews; Consumer decision-making process; Purchase decisions; Marketing; Consumer behavior; E-commerce; Customer satisfaction; Användarrecensioner; Konsumenters beslutsprocess; Köpbeslut; Marknadsföring; Konsumentbeteende; E-handel; Kundnöjdhet;

    Sammanfattning : Denna studie undersöker användarrecensioners påverkan på konsumenters beslutsprocess vid köp av produkter eller tjänster och faktorer som påverkar förtroendet för dessa recensioner. Studien visar att användarrecensioner har en betydande inverkan på konsumenters köpbeslut, med subjektiva normer och upplevd beteendekontroll som viktiga faktorer i beslutsprocessen. LÄS MER

  2. 12. Sociala mediers påverkan på köpbeslut bland konsumenter i åldern 40-60 år

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Andy Garcia; Isra Hallak; [2023]
    Nyckelord :Purchase decision process; electronic word of mouth; social media; generation X; Köpbeslutprocessen; elektronisk word of mouth; sociala medier; generation X;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of the study is to gain a deeper understanding of how Generation X perceive that their purchase decisions are influenced by their use of social media. Method: The study is based on a qualitative research strategy. A semi structured interview was applied. LÄS MER

  3. 13. Challenges in adopting agile methodology in public organisations IT project management – A systematic literature review

    Magister-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Yemane Zerezghi; [2023]
    Nyckelord :Agile scrum methodology; public organisations; information technology; IT systems; Project management;

    Sammanfattning : Agile methodology has existed for over a decade – its potential benefits have made it attractive and popular. As part of innovation, public organisations increasingly invest in information technology systems. LÄS MER

  4. 14. "The power of eWOM and online reviews on Generation Z" : A quantitative study about to what degree eWOM and online reviews influence Generation Z's purchase intention regarding interior design in Sweden.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Lizette Hughes; Persson Maria; [2023]
    Nyckelord :Generation Z; eWOM; WOM; Online reviews; Social media; Interior design; Consumer behaviour; Digital marketing; Purchase intention; Credibility; E-commerce; Referral marketing; Sweden;

    Sammanfattning : Title: The power of eWOM and online reviews on Generation Z - a quantitative study about to what degree do eWOM and online reviews influence Generation Z’s purchase intention regarding interior design in Sweden. Background: This thesis explains the influence of electronic word of mouth (eWOM) and online reviews on the purchasing intention of Generation Z, the world's largest consumer group, within the interior design industry in Sweden. LÄS MER

  5. 15. Sounds of the Sacred : An Examination of Audio Guides in Religious Cultural Heritage Institutions in Spain

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för ABM

    Författare :Anna Grace Hathcock; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This thesis examines the role of audio guide technology in four different Spanish cathedrals: La Sagrada Família in Barcelona, Tarragona Cathedral in Tarragona, La Seo Cathedral in Zaragoza, and Palma Cathedral in Palma de Mallorca. The thesis presents data about the audio guides at each of these sites in two ways. LÄS MER