Sökning: "personalized offers"

Visar resultat 1 - 5 av 32 uppsatser innehållade orden personalized offers.

  1. 1. Konsumenters inställning till personlig marknadsföring : En kvantitativ studie av konsumenters syn på personlig marknadsföring och dess konsekvenser för kundlojalitet

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Maja Palmqvist; Axel Vallenor; [2024]
    Nyckelord :Personalized marketing; offers; strategy; attitude; privacy; integrity; Word of Mouth; loyalty;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie är att undersöka konsumenters inställning till personlig marknadsföring med utgångspunkt i personlig integritet. Vidare är studiens syfte att undersöka om personlig marknadsföring kan leda till kundlojalitet med hjälp av Word of Mouth som proxy. LÄS MER

  2. 2. Exploring the Future of Movie Recommendations : Increasing User Satisfaction using Generative Artificial Intelligence Conversational Agents

    Master-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Signe Bennmarker; [2023]
    Nyckelord :User centered design; Recommender systems; Natural language processing; Conversational agent; User satisfaction;

    Sammanfattning : This thesis explores potential strategies to enhance user control and satisfaction within the movie selection process, with a particular focus on the utilization of conversational generative artificial intelligence, such as ChatGPT, for personalized movie recommendations. The study adopts a qualitative user-centered design thinking approach, aiming to compre-hensively understand user needs, goals, and behavior. LÄS MER

  3. 3. Är TikTok samhällets nya makthavare? : En tematisk analys om påverkan och medvetenhet utifrån det sociala mediet TikTok

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)

    Författare :Jennifer Andersson; Philip Carlsson; [2023]
    Nyckelord :TikTok; algorithms; authority; self-image; awareness; interviews; TikTok; algoritmer; makt; självbild; medvetenhet; intervjuer;

    Sammanfattning : This study aims to investigate the effect, the social media app TikTok, has on the individual and what position of power the application has in that matter. By being the fastest growing social media app, TikTok offers the user an endless flow of content, personalized for the user by algorithms. LÄS MER

  4. 4. Exploring the Possibilities of Sheet Metal Forming Via Plastic-Based Additive Manufacturing Moulding

    Master-uppsats, KTH/Produktionsutveckling

    Författare :Jemal Idris Ismail; Kafeel Olanrewaju Sanni; [2023]
    Nyckelord :: Sheet metal formation; Additive manufacturing; mass customization; personalized production; die design; die system; FDM; DOE; FEA; product development; automotive; sustainability; cost effective; metal dies; plastic dies.; Plåtformning; Additiv tillverkning; massanpassning; personlig produktion; formdesign; formsystem; FDM; DOE; FEA; produktutveckling; fordonsindustri; hållbarhet; kostnadseffektiv; metallformar; plastformar.;

    Sammanfattning : Additive Manufacturing (AM) has freeform fabrication capabilities of complex geometries directly from feedstock material. This can potentially enhance the efficient use of material and the cost effectiveness. It also offers design flexibility, and it is versatile. LÄS MER

  5. 5. Co-branding som strategi för småföretag och i relationen till deras kunder : En kvalitativ studie om varumärkessamarbeten

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Gabriela Valenzuela Rivera; Nour El Khadam; [2023]
    Nyckelord :co-branding; small businesses; qualitative study; brand equity; consumer behavior; brand building; brand associations; relationship marketing;

    Sammanfattning : The aim of this study is to understand how co-branding can be strategically implemented and its relevance in small business customer relationships. The study serves as a guide for small businesses striving to strengthen their brand and improve their customer relationships through strategic utilization of co-branding. LÄS MER