Sökning: "signature stories"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden signature stories.

  1. 1. A Storytelling and Brand Identity Connection

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erik Andrén; Therese Hermelin; [2022]
    Nyckelord :Corporate Brand Management; Corporate Brand Identity; Storytelling; Connection; Scandinavian Airlines; Bona; Volvo Cars; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: A Storytelling and Brand Identity Connection - A multiple case study on companies communicating through storytelling and how it can connect to their brand identity. Date of Seminar: June 2, 2022. Course: BUSN39, Degree Project in Global Marketing. Authors: Erik Andrén and Therese Hermelin. LÄS MER

  2. 2. Business-to-signature-story-to-Business

    L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erik Andrén; Therese Hermelin; Akankshya Mishra; [2021]
    Nyckelord :Explore; Signature stories; Business-to-Business brands; Storytelling; Intriguing; Authentic; Involving; Strategic Message.; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this master paper is to explore if different Business-to-Business brands sit on signature stories using David Aaker ́s four criteria defining a signature story. Methodology: The study’s qualitative methodology consists of finding different Business-to- Business brands and analyzing these if they are sitting on a signature story. LÄS MER

  3. 3. Once upon a time there was a signature story

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Eileen Marlena Kersten; Felicia Do; Lieke Theadora Adriana Brinkhof; [2020]
    Nyckelord :Signature stories; Storytelling; Strategic message; Aaker’s criteria; Brands; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose – The term signature story was explored by David Aaker in his book published in 2018. The purpose of this paper is to further investigate, examine and build upon his concept. LÄS MER

  4. 4. Reklameffekter av storytelling för olika produkttyper : En kvantitativ studie av hur storytelling påverkar reklameffektivitet

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Alexandra Hultman; Erik Häggström; [2018]
    Nyckelord :Storytelling; Storytelling; traditionell produktinformation; signature stories; Reader Response Theory; reklameffektivitet; lågt respektive högt engagemang; informativa och transformativa produkter.;

    Sammanfattning : Storytelling har identifierats som en effektiv marknadsföringsmetod och många företag har bemästrat konsten att berätta historier. Storytelling används för att skapa en emotionell respons hos den tilltänkta målgruppen, och om företag på ett framgångsrikt kan göra detta kan det vara ett sätt att differentiera sig själva. LÄS MER

  5. 5. Vita vingar och röda bär -en folkloreinspirerad mönsterkollektion

    C-uppsats, Göteborgs universitet/HDK - Högskolan för design och konsthantverk

    Författare :Lidia Blomgren; [2009-06-30]
    Nyckelord :Pattern collection; folklore; textile pattern; pattern design;

    Sammanfattning : The aim of this examination project was to work with the process of making a pattern collection for fabrics. The collection should consist of at least three patterns with report measurements suitable for screen print. LÄS MER