Sökning: "users behavior"
Visar resultat 21 - 25 av 741 uppsatser innehållade orden users behavior.
21. Algoritmer på sociala medier : En studie om unga användares kunskap, attityd och beteende gentemot algoritmbaserad anpassning på sociala medier
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/InformationssystemSammanfattning : Algoritmer är ett växande fenomen som blivit allt mer involverat i våra liv. Personer mellan18-30 år använder sociala medier i störst utsträckning och är den generation som anser sigmest kunnig om algoritmer. LÄS MER
22. An analysis of how video advertising factors influence consumers' impulse purchase intentions — In the context of short-form video
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Online shopping is gradually becoming a daily behavior in people's lives, and advertising marketing methods based on short videos are also playing an increasingly important role in this trend. Different from pictures and texts, it combines sound and picture, is easy to spread, and contains a lot of information, which conforms to people's habit of using fragmented information. LÄS MER
23. The development of an acoustic insulation solution using mushroom mycelium as an alternative to synthetic foams
Magister-uppsats, Jönköping University/JTH, IndustridesignSammanfattning : In the past decades, humanity is facing the consequences of the irresponsible production of plastics and the expansion of industries such as industrial agriculture, Therefore, the development of new sustainable alternative materials has become increasingly popular as a science field. That is the case of mycelium composites, a biodegradable material made out of agricultural and the thread-like roots of mushrooms called mycelium. LÄS MER
24. Enhancing video game experience with playtime training and tailoring of virtual opponents : Using Deep Q-Network based Reinforcement Learning on a Multi-Agent Environment
Master-uppsats,Sammanfattning : When interacting with fictional environments, the users' sense of immersion can be broken when characters act in mechanical and predictable ways. The vast majority of AIs for such fictional characters, that control their actions, are statically scripted, and expert players can learn strategies that take advantage of this to easily win challenges that were intended to be hard. LÄS MER
25. Etik inom influencer marketing ur ett konsumentperspektiv : En kvantitativ studie bland sociala medier-användare i Sverige.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Etik inom influencer marketing ur ett konsumentperspektiv - En kvantitativ studie bland sociala medier-användare i Sverige. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Carl-Ludwig Grafoson och Nina Törnblom Handledare: Blanca Astrid Moreno Datum: 2023 – Juni Syfte: Studiens syfte är att kartlägga hur vuxna användare av sociala medier i Sverige förhåller sig till olika aspekter av etik inom influencer marketing. LÄS MER