Sökning: "värdeskapande b2b"
Visar resultat 6 - 10 av 28 uppsatser innehållade orden värdeskapande b2b.
6. Gårdagens framtid, dagens standard.
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : .... LÄS MER
7. Big data och CRM:s roll för konkurrenskraft i B2B-företag : En fallstudie kring hur konkurrenskraften i B2B-företag påverkas av big data och CRM
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/MedieteknikSammanfattning : As a result of the increased use of the Internet, there are a number of challenges and opportunities regarding the ability to strengthen or weaken the competitive advantage between organizations. One of the challenges is an increased need to gather and manage large amounts of data (big data) as well as the need to develop processes and strategies for customer relationship management (CRM). LÄS MER
8. Value co-creation through interaction : The how’s and why’s of B2B e-commerce
Master-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)Sammanfattning : Today, manufacturing firms have started using e-commerce to sell their products and services online. The adoption of e-commerce has made it possible to move the interaction that has traditionally been made between a salesperson and customer through telephone or e-mail, towards making transactions online. LÄS MER
9. Understanding how automatized personalization with AI can drive value in B2B marketing : A case study of a Swedish industrial equipment manufacturer
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : In the last decade, marketing automation, a tool for automatic personalization, has been gaining significant traction among marketing professionals. In parallel with the growing adoption trend, many marketing automation platform providers have been extending their offers to include AI features. LÄS MER
10. Från telefonsamtal till mikrofon : En studie om aktörers samarbete för att genomföra en konsert
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Enligt Musiksverige.se är konserter och liveframträdanden den del av musikindustrin som på senare år generar allra mest pengar per år. Live har alltid varit en stor del av musikbranschen och för artisterna som står på scen. LÄS MER