Sökning: "Car retailers"
Visar resultat 1 - 5 av 19 uppsatser innehållade orden Car retailers.
1. DIRECT-TO-COMSUMER MODEL IN THE AUTOMOTIVE INDUSTRY The impact of transition to a direct-to consumer business model by an incumbent manufacturer on its retailers: a case study of Volvo Cars
Master-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologiSammanfattning : Digitalisation has enabled and shown the opportunity to car manufacturers. They are transforming themselves and a by-product of change is the transformation of their business model. Digital technologies have enabled manufacturers to connect directly with consumers. LÄS MER
2. Vägen till lojalitet : En kvantitativ studie om lojalitet på den svenska bilmarknaden
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå,Sammanfattning : Background and purpose: In a highly competitive market such as the Swedish car market, it is of great importance for companies to gain a loyal customer base. Loyal customers have proven to entail several benefits. LÄS MER
3. Den digitala bilaffären : en fallstudie om digitalisering bland bilåterförsäljare i Sverige
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : I fordonsbranschen pågår en förändring av den 120-åriga försäljningsmodell som lagt grunden för en bilhandlarstruktur som idag finns etablerad över hela världen. Det finns skarpa indikationer på att fordonsbranschen med fokus på återförsäljarleden har påbörjat en digitalisering som innebär att rollen för de traditionella bilåterförsäljarna står inför en betydande förändring. LÄS MER
4. Urban Ergonomics - A study towards a smarter use of resources and space in external shopping centers in Sweden.
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för arkitektur och byggd miljöSammanfattning : As a result of 20th-century car-centric planning, many urban districts had emerged designed to serve only one function. Different residential suburbs and trade areas were dispersed scattered within and outside the cities. This has led to more dependence on private cars to meet people’s daily needs. LÄS MER
5. Developing Digital Value Offerings in the Car Retailing Industry : A Customer-Centric Approach to innovation
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The car retailing industry is currently undergoing a significant transformation. This transformation is due to the automotive industry switching from producing internal combustion engines vehicles to battery electric vehicles. LÄS MER