Sökning: "Information Aesthetics"
Visar resultat 16 - 20 av 101 uppsatser innehållade orden Information Aesthetics.
16. Estetiska faktorer på Pinterest : visuella aspekter på sociala medieplattformen Pinterest med fokus på genus
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : The study examines the differences between women’s and men’s perception of visual aesthetics on Pinterest. Therefore, we have chosen to examine the visual aesthetics through the lens of simplicity, diversity, colour and craftmanship. LÄS MER
17. Är dressyr för traditionell för AI? : En attitydundersökning om AI-bedömningssystem i dressyr
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : Hästar och ridsport är en av de största sporterna i Sverige, och dressyr är en stor gren. Den ses som klassisk där det sällan sker några stora förändringar. Samtidigt har nya lösningar för bedömning av sport utvecklats. LÄS MER
18. Fixaspine - Improve your posture every day
Master-uppsats, Lunds universitet/IndustridesignSammanfattning : The project started out with professor Fredrik Nilsson reaching out to the school on the behalf of a company called Fixaspine. They were developing a product that aims to improve the neck posture and were interested in collaborating on improving the current iteration of their prototype. LÄS MER
19. Folkbibliotek på TikTok och Instagram : Marknadsföring till unga
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : The aim of this thesis is to give insight into how librarians use Instagram and TikTok when marketing to young people. The data was collected by conducting a total of eight semi-structured interviews, four about TikTok and four about Instagram. The theoretical framework used is the 4Ps of marketing, also known as marketing mix. LÄS MER
20. Get Your Head in the Game : An Exploration of Consumer Perceptions of the Gamification of Online Shopping.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Gamification is in its infancy yet is proving to be a useful tool for practitioners in many industries. Little research into the perceptions of consumers, in regards to the gamification of online shopping, has been conducted though. LÄS MER