Sökning: "Omnichannels"
Visar resultat 6 - 10 av 19 uppsatser innehållade ordet Omnichannels.
6. Lokal e-handel - stadskärnans räddning? En kvalitativ studie om butiksägarnas, Citysamverkans och plattformsägaren Zipadoos perspektiv på lokal e-handel
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Studiens syfte är att analysera fenomenet lokal e-handel och skapa en fördjupad förståelse för vilken funktion fenomenet fyller för lokala detaljister i stadskärnan i en större svensk stad, och undersöka om det kan vara stadskärnans räddning. För en nyanserad förståelse för om lokal e-handel kan rädda stadskärnan inkluderas även Citysamverkans- och Zipadoos syn på forskningsfenomenet i studien. LÄS MER
7. Omnichannel as a value-creating business strategy : A study on omnichannel's impact on customer satisfaction in the home furnishing industry
Magister-uppsats,Sammanfattning : .... LÄS MER
8. All you need is... customer relationships : En studie om hur modebranschen kan skapa konkurrensfördelar mot e-handeln
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Problemformulering: E-handeln har vuxit sig allt starkare på den svenska marknaden, vilket lägger ett större fokus på den fysiska detaljhandeln inom modebranschen. Vi undersöker ur ett företagsperspektiv hur den fysiska modebranschen hanterar denna förändring. LÄS MER
9. Analys av en returprocess inom omnihandel : Analysis of a return process in omni channel
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/JTH, Industriell organisation och produktionSammanfattning : The purpose with the study is to provide a basis for an implementable, improved returns management process. This will help to obtain an empirical result for Lager 157 and to fill any scientific knowledge gap. The study has been divided into two research questions that are of a hierarchical nature. LÄS MER
10. Konsten att sammanfläta varumärkesidentitet och omnikanaler : En kvaltativ studie applicerat på modevarumärken
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : .... LÄS MER