Sökning: "Sofia Stenström"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Sofia Stenström.
1. The role of blogging for Influencer Marketing in the Swedish fashion and lifestyle industry. : How is Influencer Marketing an effective marketing strategy for the Fashion & Lifestyle Industry in Sweden to reach a female target group?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapSammanfattning : Titel: The role of blogging for Influencer Marketing in the Swedish fashion and lifestyle industry. Datum: 2016-05-20 Nivå: Kandidatuppsats Författare: Sofia Stenström och Wendela Wallentinsson Handledare: Ulf Aagerup Syfte: Syftet med denna uppsats är att undersöka och upplysa om Influencer Marketing. LÄS MER
2. ”Neutralitet, samarbete eller mittemellan?” - En studie av den svenska utrikespolitikens diskursiva förändring från 1941 till 2004
L2-uppsats, Lunds universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : Denna studie syftar till att undersöka hur det svenska utrikespolitiska ställningstagandet har förändrats över tid från andra världskriget till 2000-talet. Studien har formen av en diskursanalys och fokuserar med den svenska utrikespolitiska diskursen under 1941, 1972 och 2004. LÄS MER
3. Non-discrimination and Conditionality in Trade Preferences for Developing Countries: an analysis of the EC-Tariff Preferences case
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionenSammanfattning : One of the current challenges within the field of international trade law is how to meet the special needs of developing countries and how to a greater extent include these countries in the world trading system. This thesis examines a particular set of exception rules that exist on behalf of developing countries. LÄS MER
4. Family matters! How storytelling can be used in the management communication in family-owned companies
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this thesis is to examine how a strong corporate brand identity can be created through organisational storytelling as a management communication tool. We have chosen to investigate family-owned companies as an empirical case due to the distinctive identity of this form of organisation, hence, the presence of a family in the business context. LÄS MER
5. Jurister - EU:s nya politiker? En fallstudie av Lissabonfördraget om legalisering och judikalisering.
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : According to latest research the world politics is experiencing an expansion of judicial power. International institutions are becoming more legalized and courts are getting more influence over political issues. LÄS MER