Sökning: "bank employee"

Visar resultat 26 - 30 av 91 uppsatser innehållade orden bank employee.

  1. 26. Personalens attityder gentemot internrekrytering : En kvalitativ jämförelsestudie om internrekrytering mellan två banker

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Företagsekonomi

    Författare :Michel Mugsha; Muhammed Aziz; [2019]
    Nyckelord :Internal recruitment; staff; attitude; influencing factor; bank; work-life balance.;

    Sammanfattning : The technological development has had a major influence on the financial market through increased digitalization and meant a big change for how banks now are operated. One of the effects is that it has changes the duties carried out by the staff who work at the banks. These changes have made the work more focused on customer service. LÄS MER

  2. 27. User Experience and Its Importance in Banking Software: A Study of User Experience During Development

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för elektro- och informationsteknik

    Författare :Majlinda Haziri; [2019]
    Nyckelord :User Experience UX ; Front-End Framework; Model- View-Controller MVC ; Web Client; User Interface UI ; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : This study was conducted to provide an explanation as to why user experience is important when designing software, specifically for a banking company undergoing a complete redesign of their banking client. Neglecting the user experience design in the development of any application or webpage can lead to user frustration and abandonment. LÄS MER

  3. 28. Customers’ perceptions of self-service quality : a qualitative case study in the Swedish banking sector

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest Economics

    Författare :Simon Winter; [2019]
    Nyckelord :attributes; dimensions; forest and agricultural customers; self-service technology SST; SSTQUAL-scale; attribut; dimensioner; självbetjäningsteknik; skogs- och lantrbrukskunder; SSTQUAL-skala;

    Sammanfattning : Self-service technology, SST, enables the customer to interact with a service without contact with an employee. This technology has several benefits for both customers and businesses and is a powerful tool to achieve long term success. So the quality of an SST becomes crucial for businesses in order to achieve long term success. LÄS MER

  4. 29. Finansiella regleringars inverkan på chefers ledarskap : En kvalitativ studie inom den svenska finanssektorn

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Alice Olsson; Kevin Jörgensen; [2019]
    Nyckelord :Qualitative study; leadership; transactional leadership; transformational leadership; coaching; regulations; financial sector; Kvalitativ studie; ledarskap; transaktionellt ledarskap; transformativt ledarskap; coaching; regleringar; finansiell sektor;

    Sammanfattning : Bakgrunden till denna studien tar avstamp i de ständigt ökade regleringarna inom den finansiella sektorn, särskilt inom bank och försäkring. Denna sektor har upplevt tyngre regleringar sedan Enron skandalen 2001 vilket kulminerade till Sarbanes-Oxley Act 2002, som fortfarande är aktivt reglerad idag. LÄS MER

  5. 30. Arbetsmotivation : Utifrån Nordeas medarbetarperspektiv

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Edvin Akgul; [2019]
    Nyckelord :Motivation; work motivation; Herzberg; job satisfaction; satisfaction; unsatisfaction; Motivation; arbetsmotivation; Herzberg; arbetstrivsel; tillfredsställelse; otillfredsställelse;

    Sammanfattning : Bakgrund Denna studie är utförd inom Nordea AB som ämnar undersöka området arbetsmotivation. Bakgrunden till studien grundar sig på att företag tenderar att öka sina prestationer om medarbetare är motiverade. LÄS MER