Sökning: "bank employee"

Visar resultat 21 - 25 av 91 uppsatser innehållade orden bank employee.

  1. 21. The Key Aspects of Digitalization on Employees' Engagement in the Bank Service Delivery

    M1-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Amanda Jonsson; Leticia Areas dos Santos; Piyumi Gangabada Arachchilage; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Date:   08/06/20 Level:  Bachelor Thesis in Business Administration, 15 cr Institution:    School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors:        Leticia dos Santos         Amanda Jonsson          Piyumi Gangabada                         (95/03/17)                       (88/12/03)                (93/08/11) Title:               The Key Aspects of Digitalization on Employees' Engagement is the Bank Service Delivery. Tutor:             Michela Cozza. LÄS MER

  2. 22. Upplevelsestrategi vid kundinteraktioner : En jämförandestudie om kundupplevelsen i kundservice på bank och elhandelsbolag

    Master-uppsats, Mälardalens högskola/Industriell ekonomi och organisation

    Författare :Sara Awaijan; Elin Karlsson; [2020]
    Nyckelord :Banking; Customer Experience; Customer Experience Management; customer service; CX; digital tools; digitalization; electricity; emotional value; energy company; organizational culture; strategy; Bank; Customer Experience Management; CX; digitala verktyg; digitalisering; elhandel; emotionellt värdeskapande; energibolag; kundservice; kundupplevelse; organisationskultur; strategi;

    Sammanfattning : The rapid development of today’s society is accelerated with digitalization and the customers have more possibilities to compare businesses with each-other than before. The focus on Customer Experience have increased in popularity during the last decade and an increasing number of companies have begun to consider the importance of their customers, the society, and their personnel. LÄS MER

  3. 23. Cultural Impacts on the Managing of Knowledge Sharing Processes : A Qualitative Study of Swedish Banks in Shanghai, China

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Sofia Öhman; [2019]
    Nyckelord :Knowledge sharing; Cultural diversity within companies; Cross-cultural management; Cultural clashes; Cultural understanding; Kunskapsöverföring; Multikulturella företag; Styrning av multikulturella företag; Kulturella konflikter; Kulturell förståelse;

    Sammanfattning : The globalization of economies and the technology development have both increased opportunities to businesses as well as challenges. Multicultural workforces and other values in the market compared with the home market lead to complexity in the management control when a business establishes abroad. LÄS MER

  4. 24. Innovation – nyckeln till goda kundrelationer? : En kvalitativ flerfallsstudie om hur innovation påverkar lojalitet och förtroende inom banksektorn

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Linn Sandin; Elin Burell; [2019]
    Nyckelord :Innovation; bank; banking sector; trust; loyalty; customer relations; Innovation; bank; banksektor; förtroende; lojalitet; kundrelationer;

    Sammanfattning : Bakgrund: Finansmarknaden befinner sig i en förändringsfas där banker agerar i en allt mer komplex miljö. Till följd av en snabbt föränderlig marknad måste banker besitta förmågan att förändras och få saker att hända. LÄS MER

  5. 25. IMPACT OF LEADERSHIP STYLES ON EMPLOYEES’ MOTIVATION : A CASE STUDY OF SHAHJALAL ISLAMI BANK LIMITED, BANGLADESH

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :S M Zahirul Islam; Buddhika Karunarathne; Mayo Tatiane; [2019]
    Nyckelord :Leadership Styles; Employee motivation; Culture; Relationship between leadership and motivation.;

    Sammanfattning : Leadership has been an important aspect in the affairs of men as far back as the beginning of the ages. It has provided the compass with which humanity found its way in times when existence needed to be maintained or change became desirable. It has shaped the way many reasons; it has shaped civilizations, industries, and institutions. LÄS MER