Sökning: "banking relationship with customers"
Visar resultat 26 - 30 av 83 uppsatser innehållade orden banking relationship with customers.
26. The Impact of Virtual Agents on Customer Loyalty in Major Swedish Banks
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Abstract Background Since the emergence of digital banking, the financial sector has experienced a significant transformation in both how business is conducted and how services are provided to customers. Previous literature has examined how new technologies and the digitalization of banks' customer service affect customer loyalty. LÄS MER
27. Predicting Attrition in Financial Data with Machine Learning Algorithms
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : For most businesses there are costs involved when acquiring new customers and having longer relationships with customers is therefore often more profitable. Predicting if an individual is prone to leave the business is then a useful tool to help any company take actions to mitigate this cost. LÄS MER
28. Banken och kunderna : En studie om bankmedarbetares och företagskunders upplevda behov av kontakt i det fysiska rummet
Kandidat-uppsats, KTH/Fastigheter och byggandeSammanfattning : 99,9% av Sveriges företag är SMEs (små och medelstora företag), och de små företagen är viktiga bland annat för att hålla arbetslösheten nere. Trots det minskar antalet krediter till dessa företag. De fysiska bankkontoren försvinner, framför allt i mindre städer och orter, samtidigt som användningen av digitala tjänster ökar. LÄS MER
29. Kundförtroende : Digitaliseringen av banktjänsters påverkan på kundförtroendet
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Sektionen för hälsa och samhälleSammanfattning : Bankbranschen befinner sig i en ständig förändring, där traditionella bankkontor avvecklas och de digitala banktjänsterna tillkommer. Detta har skapat en ny sorts relation mellan bankernas kunder och banken, där den fysiska relationen har minskat och den digitala relationen har ökat. LÄS MER
30. Knowing Your Customer - The Versatility of CRM in Modern Banking : A case study of niche banks in Sweden
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Niche banks emerged from deregulation of the financial market and from the increasing distrust of the established banking oligopoly in Sweden. From its establishment, niche banks narrowed their scope and targeted certain profitable segments of the banking market. LÄS MER