Sökning: "banking relationship with customers"

Visar resultat 31 - 35 av 83 uppsatser innehållade orden banking relationship with customers.

  1. 31. The Effects of the Digital Transformation Process on Banks’ Relationship with Customers : Case Study of a Large Swedish Bank

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Binan Sonono; Robert Ortstad; [2017]
    Nyckelord :Customer relationship management; digitalisation; digital strategy; contingency theory; business strategy.;

    Sammanfattning : The role of digitalisation in the banking sector has altered customers' preferences and demands. As a result of this, banks in Sweden are becoming more digitally oriented in order to satisfy their customers' new preferences and demands. LÄS MER

  2. 32. Exploring the Future of Personalized Digital Customer-Bank Relationships - A Case Study of a Large Swedish Bank Facing a Digital Paradox

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Rosie Azimi; Matilda Karlsson; [2017]
    Nyckelord :Service personalization; Digital Banking; Customer Satisfaction; Digital Closeness; Personalization-Privacy Paradox;

    Sammanfattning : Right now, a digital paradox is becoming increasingly evident in the Swedish banking sector. Never before have banks had the opportunity to be as close to customers as today. Despite this, banks have never been perceived this distant. LÄS MER

  3. 33. Bankernas utmaningar under digitaliseringens framfart : En kvalitativ studie om hur banker hanterar förtroenderelaterade frågor gentemot sina kunder under den digitala utvecklingen

    Magister-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Tomas Thomas; Tobil Poli; [2017]
    Nyckelord :Digitalization; trust; advise; consultation; robo-advisor; diffusion; adoption; competition; CRM; cybersecurity; communication; information; customer relationship; Digitalisering; förtroende; rådgivning; robotrådgivning; diffusion; adoption; konkurrens; CRM; cybersäkerhet; kommunikation; information; kundrelation;

    Sammanfattning : Bakgrund: Banksektorn genomgår en digital utveckling och förändringen sker i en allt snabb takt. Nya marknadsförhållanden med regelverk, en förändrad konkurrenssituation och ett förändrat kundbeteende har ställt banksektorn inför nya utmaningar och möjligheter som bankerna behöver förhålla sig till för att upprätthålla och stärka förtroendet gentemot sina kunder. LÄS MER

  4. 34. The Expansion of Diversification activities: the Change of Cross-Selling Behavior after the Financial Crisis: A quantitative study of European commercial banks

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Charlotte Carlsson; Gloria Perdomo; [2016-09-15]
    Nyckelord :Cross-selling; net interest margin; diversification; interest income; non-interest income; traditional banking activities; non-traditional activities; dealership model;

    Sammanfattning : This study investigates the change in the application of cross-selling strategies within European commercial banks by analyzing the relationship between banks net interest margins and non-interest income. Cross-selling consists of promoting additional products and services to an already existing customer with the intention of increasing the volume of earnings. LÄS MER

  5. 35. Digital marknadsföring av banktjänster mot yngre skogs- och lantbruksintresserade personer

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest Products

    Författare :Pierre Fridell; [2016]
    Nyckelord :digital marknadsföring; sociala medier; skogsbruk; lantbruk; banker; digital marketing; social media; silviculture; agriculture; banking;

    Sammanfattning : Den ökande användningen av internet i dagens samhälle har lagt grunden till uppkomsten av fenomenet sociala medier. Sociala medier är digitala kommunikationskanaler som tillåter användare att kommunicera och utbyta information med varandra. LÄS MER