Sökning: "banking relationship with customers"
Visar resultat 31 - 35 av 83 uppsatser innehållade orden banking relationship with customers.
31. The Effects of the Digital Transformation Process on Banks’ Relationship with Customers : Case Study of a Large Swedish Bank
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The role of digitalisation in the banking sector has altered customers' preferences and demands. As a result of this, banks in Sweden are becoming more digitally oriented in order to satisfy their customers' new preferences and demands. LÄS MER
32. Exploring the Future of Personalized Digital Customer-Bank Relationships - A Case Study of a Large Swedish Bank Facing a Digital Paradox
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Right now, a digital paradox is becoming increasingly evident in the Swedish banking sector. Never before have banks had the opportunity to be as close to customers as today. Despite this, banks have never been perceived this distant. LÄS MER
33. Bankernas utmaningar under digitaliseringens framfart : En kvalitativ studie om hur banker hanterar förtroenderelaterade frågor gentemot sina kunder under den digitala utvecklingen
Magister-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Bakgrund: Banksektorn genomgår en digital utveckling och förändringen sker i en allt snabb takt. Nya marknadsförhållanden med regelverk, en förändrad konkurrenssituation och ett förändrat kundbeteende har ställt banksektorn inför nya utmaningar och möjligheter som bankerna behöver förhålla sig till för att upprätthålla och stärka förtroendet gentemot sina kunder. LÄS MER
34. The Expansion of Diversification activities: the Change of Cross-Selling Behavior after the Financial Crisis: A quantitative study of European commercial banks
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : This study investigates the change in the application of cross-selling strategies within European commercial banks by analyzing the relationship between banks net interest margins and non-interest income. Cross-selling consists of promoting additional products and services to an already existing customer with the intention of increasing the volume of earnings. LÄS MER
35. Digital marknadsföring av banktjänster mot yngre skogs- och lantbruksintresserade personer
Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest ProductsSammanfattning : Den ökande användningen av internet i dagens samhälle har lagt grunden till uppkomsten av fenomenet sociala medier. Sociala medier är digitala kommunikationskanaler som tillåter användare att kommunicera och utbyta information med varandra. LÄS MER