Sökning: "eCRM"

Visar resultat 11 - 15 av 18 uppsatser innehållade ordet eCRM.

  1. 11. The Use of eCRM to Enhance Customer Relationship: The Case of Toyota Mahanakkorn

    Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Pensiri Puengprakiet; Mingruedee Mettagarunagul; [2011]
    Nyckelord :eCRM; impact of eCRM; eCRM performance; relationship of eCRM; eCRM practice;

    Sammanfattning : Many organizations are familiar with using CRM (Customer relationship management) to manage and enhance the customer relationship. Good customer relationship can bring great benefits and a competitive advantage to organization. LÄS MER

  2. 12. Kundlojalitet genom sociala medier : Hur företag kan stärka kundlojaliteten och därmed skapa konkurrenskraftiga kundrelationer via sociala medier

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Julia Holke; Asma El Mellouki; [2011]
    Nyckelord :Internetmarknadsföring; Webb 2.0; Sociala medier; Relationsmarknadsföring; eCRM; Kundlojalitet; Interaktion; långsiktiga kundrelationer; Word of mouth;

    Sammanfattning : Syfte: Vårt syfte är att besvara vår problemformulering och se hur lojalitet kan skapas genom sociala medier då lojalitet är en grundsten i skapandet av långsiktiga kundrelationer. Vidare ämnar vi besvara problemformuleringen genom att undersöka hur företag kan använda sociala medier för att skapa och bevara potentiella och befintliga långsiktiga kundrelationer. LÄS MER

  3. 13. Electronic Customer Relationship Management (eCRM) from the Perspective of Two Banks with Online Marketing in Pakistan : case of HSBC PK and Standard Chartered Bank PK

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för management

    Författare :Shakoor Abdul; [2011]
    Nyckelord :Electronic; Customer; Relationship; Management;

    Sammanfattning : This study observes an approach which is known as explorative because it aims to evaluate and examine online media as a tool for e-CRM. In addition, this involves the approach known as iterative also depends on the data, which is qualitative in congestion with observational information. LÄS MER

  4. 14. Behöver du företag på sociala medier eller behöver företagen dig? : En studie om kunders behov av företag på sociala medier och påverkan på relationer

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Handelshögskolan vid Umeå universitet

    Författare :Sophie Norberg; Isabelle Nordin; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Social medias impact recent years has been huge and an increasing number of companies have started using the services. The benefits for companies to be available thru social media are many and the costs are low. LÄS MER

  5. 15. Socialnomics- A study of eCRM in social media and how corporations can benefit from online interactions

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Caroline Lindman; Sanna Sultan; Karin Henriksson; [2010]
    Nyckelord :social media; CRM; Customer Relationship Management; eCRM; electronic Customer Relationship Management; customer loyalty; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Thesis Purpose: The purpose of this thesis is to explore the role of social media as a tool for eCRM. Methodology: This thesis has an explorative research approach as it aims to explore social media as a tool for eCRM. It has further an iterative approach and is based upon qualitative data combined with observational data. LÄS MER