Sökning: "literature review of online marketing"

Visar resultat 16 - 20 av 52 uppsatser innehållade orden literature review of online marketing.

  1. 16. Surfing the Instagram Wave : How surf brands can use Instagram to communicate with the surf tribe

    Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Philipp Sieben; Jean-Michel Ragg; [2020]
    Nyckelord :Surf Tribe; Tribal Marketing; Consumer Tribes; Social Media; Instagram; Consumer Behaviour;

    Sammanfattning : Background: The communication between brands and customers has shifted fromtraditional media like television to social media. This led to the emergence of social media brand communication. One of the best known and fastest-growing social media platforms is Instagram. LÄS MER

  2. 17. What do consumers say? : Exploring Consumers' Opinion on Femvertising in Fashion

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Anjali Acharya; Lycke Ristimäki; [2019]
    Nyckelord :femvertising; consumer opinion; fashion advertising; social effects; feminism; gender role;

    Sammanfattning : Fashion advertising has long been repudiated for fostering narrow and stereotypical imagery of women. Today consumers demand advertisements to be inclusive and real in their portrayals. LÄS MER

  3. 18. The Role of Online Brand Community and Social Networks in Corporate Brand Development: A focus on the machinery equipment industry

    L1-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jiewen Cheng; Maria Contreras; Thuy Duong Nghiem; [2019]
    Nyckelord :B2B companies; Online brand community; Social networks; Relationship marketing; Corporate brand building; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose – This paper aims to explore online brand communities on social media platforms, built by B2B companies in the machinery equipment industry, and how these virtual spaces can contribute to relationship marketing and corporate brand building. Design/methodology/approach – The paper adopts both literature review and a multiple case study approach of two companies, Caterpillar and John Deere, in order to provide in-depth understanding and new insights. LÄS MER

  4. 19. Millenniers Online Köpbeteende : En kvalitativ studie av kommersiella hemsidor

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Sandra Holmsten; Anoma Wallinder; [2018]
    Nyckelord :Millennier; köpbeteende; kommersiella hemsidor; marknadsföring; online stickiness; influencer marketing;

    Sammanfattning : Studien har undersökt millenniers köpbeteende på kommersiella hemsidor online med syfte att få en djupare förståelse för dessa beteenden. Detta har undersökts med hjälp av följande två forskningsfrågor: ”Vilka faktorer påverkar millenniers val av kommersiella hemsidor?” samt ”Vilka faktorer påverkar millennier att stanna kvar på en hemsida och spendera pengar?”. LÄS MER

  5. 20. A Pricing Model for AIaaS : An analysis of a new AI personalization product within the edtech space

    Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)

    Författare :ZENJA JEFIMOVA; SOFIE NABSETH; [2018]
    Nyckelord :AI; AIaaS; edtech; education technology; personalization; price; pricing; pricing strategies; pricing models; pricing tools; pricing AIaaS; software pricing; pricing for new products; value; value adding; AI; AIaaS; edtech; online-utbildning; personifiering; pris; prissättning; prisstrategi; prismodell; prisverktyg; prissättning för AIaaS; prissättning för mjukvara; prissättning för nya produkter; värdeskapande;

    Sammanfattning : As pricing is vital for an organization’s marketing strategy, it is a significant area to consider for companies offering new products where Artificial Intelligence as a service (AIaaS) is provided. The purpose of this study was to investigate possible pricing models for an AIaaS product. The study was delimited to the edtech industry. LÄS MER