Sökning: "vad bra service är"
Visar resultat 26 - 30 av 270 uppsatser innehållade orden vad bra service är.
26. Kontoret bra, men hemma bäst? -En kvalitativ studie om distansarbetets inverkan på socialsekreterares arbetssituation
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : As a consequence of the Covid-19 global pandemic, many occupational groups have been forced to readjust to teleworking. This has resulted in meetings held through different digital platforms, such as smartphones and video-meetings, instead of seeing each other physically face-to-face. LÄS MER
27. Kundanpassning av Software as a Service : Fallstudie på ett svenskt IT-företags affärsmodell
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Industriell EkonomiSammanfattning : Syfte –Syftet med denna rapport var att undersöka två block uraffärsmodellen, värdeerbjudande och intäktsmodell, för programutvecklande företag, verksamma inom B2B och SaaS. Konkret har det undersökts vilken nivå av kundanpassning som är attraktiv för kunderna till programvaruutvecklande företag, samt hur kundanpassning bör integreras i säljarens värdeerbjudande. LÄS MER
28. Anhörigas erfarenheter av att leva nära och vårda en person med schizofreni : En litteraturöversikt
Kandidat-uppsats, Ersta Sköndal Bräcke högskola/Institutionen för vårdvetenskapSammanfattning : Background: Schizophrenia is a disease that leads to many negative consequences for patients, but also their relatives. As schizophrenia is a disease with varying disease processes, relatives may need to support and care for the patient. LÄS MER
29. ”Jag brinner ju för byn” : lanthandlares roll i dagens landsbygdssamhälle samt vilken syn de har på de vanligaste stöden
Magister-uppsats, SLU/Dept. of Urban and Rural DevelopmentSammanfattning : I denna uppsats undersöks lanthandlares uppfattningar och förutsättningar för att kunna bedriva en lanthandel i gles- eller landsbygd. Genom kvalitativa intervjuer och observationer med sex stycken butiksföreståndare eller butiksbiträden, från Dalarna, Kronoberg samt Hallands län, har information inhämtats för att kunna svara på upp-satsens frågeställningar. LÄS MER
30. Customer perceptions of equipment rental : services for a circular economy
Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : Sustainability, consumption, and management of finite resources has become a global topic of discussion. Circular economy [CE] is presented in FN´s global goals agenda 2030 as an alternative model of consumption and a solution to move away from unsustainable development. LÄS MER