Sökning: "Niche Marketing"

Visar resultat 6 - 10 av 86 uppsatser innehållade orden Niche Marketing.

  1. 6. Assessment of the Agroecological Potential of Biostimulatory Effects : originating from Effective Microorganisms (EM) in terms of Environmental and Socioeconomic Aspects

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Biosystems and Technology (from 130101)

    Författare :Tania Schwarzer; [2022]
    Nyckelord :effective microorganisms; agroecology; biostimulants; beneficial microorganisms; lactic acid bacteria; bokashi; semi-structured interviews; interpretative phenomenological approach;

    Sammanfattning : Environmental pollution, resource depletion and climate change are related to imbalances in the farming system. Effective microorganisms are seen as a possible solution to these problems. LÄS MER

  2. 7. influencer campaign composition - an empirical study of influencer marketing campaign considerations

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Xinying Li; Felix Fagergren; [2022]
    Nyckelord :social media; influencer marketing; categorization; performance measurement; optimization;

    Sammanfattning : Influencer marketing has become one of the prominent marketing strategies for companies. However, how practitioners, in actuality, form a decision basis and what considerations there are in the process of designing an influencer marketing campaign regarding influencer selection, performance measures and optimization continue to elude researchers. LÄS MER

  3. 8. Consumer Cosmopolitanism through Japanese products: The case of the Yakuza-series

    Master-uppsats, Lunds universitet/Centrum för öst- och sydöstasienstudier

    Författare :Hampus Kilåker; [2021]
    Nyckelord :Borderless marketing; Yakuza; Japan; Culture; Cosmopolitanism; Representation; Social Sciences;

    Sammanfattning : Mukokuseki or borderless marketing has long been a topic within the marketing of Japanese cultural products. On the opposite end, there is the concept of ultra-cultural products and the Yakuza-series by Sega is one of the examples that takes advantage of both. LÄS MER

  4. 9. Halal, Muslim-Friendly eller valmöjligheter? : En studie om ledningen inom svenska hotell och deras syn på Sverige som halalturismdestination

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Turismvetenskap

    Författare :Denice Nordberg; Jenni Genberg; Andreas Mattsson; [2021]
    Nyckelord :Halalturism; halalhotell; Muslim-Friendly; valmöjligheter; könsjämlikhet; kulturskillnad; attityder och värderingar.;

    Sammanfattning : Halal tourism is a global and comprehensive market niche within the tourism industry that has increased significantly in recent years and is expected to continue doing so in the future. Many countries see the economic opportunities and want to claim their position on the market. LÄS MER

  5. 10. Marknadsstrategier på skolmarknaden : En kvalitativ studie om marknadsföring i gymnasieskolor

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Pietro Chahin; Evin Erdal; [2021]
    Nyckelord :Private high schools; Public high schools; Marketing; Fristående gymnasieskolor; Kommunala gymnasieskolor; Marknadsföring;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med undersökningen är att skapa förståelse för hur gymnasieskolor marknadsför sig i dagens skolmarknad. Teori: Den teoretiska referensramen i denna kandidatuppsats bygger på fem olika och relevanta teorier. LÄS MER