Sökning: "Questionnaire of Teacher Interaction"
Visar resultat 1 - 5 av 27 uppsatser innehållade orden Questionnaire of Teacher Interaction.
1. Les patterns interactifs et le rôle de la langue cible - Une étude qualitative d’une classe de français langue étrangère au lycée en Suède
Master-uppsats, Lunds universitet/FranskaSammanfattning : In order to acquire new languages, we need to be exposed to large amounts of target language (TL) input. However, studying French as a foreign language in Sweden includes few opportunities to encounter the language outside the classroom. This means that the teacher plays a decisive role as an input provider in the French L2 teaching setting. LÄS MER
2. Konsten att tänka matematiskt : Skolmatematik i vardagen
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : I conducted a study among the middle school students to examinetheir attitudes to school mathematics both inside and outside of the classroom. Also, I have examined teachers’ perceptions of how everyday math examples can be integrated into the classroom experience. LÄS MER
3. Filmens effekt i teknikundervisning : En studie i hur en film påverkar elevers beskrivningar av elektronikkomponenter
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/LärandeSammanfattning : Digitala verktyg dominerar livets alla aspekter nuförtiden. Detta inkluderar naturligtvis utbildningssektorn på alla nivåer. I grundskolans teknikundervisning på högstadiet är det vanligt att se filmer som relaterade till ämnesinnehåll. LÄS MER
4. Vad Innebär Det Att Skriva I Skolan? : Diktera – en digital möjlighet i en lärmiljö för alla
Master-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : This is a study of quantitative and qualitative methods that aims to gain increased knowledge about primary school students and what it means to write. The study examines if dictation provides a digital opportunity in a learning environment for everyone. The study is a case study. LÄS MER
5. Second Language Learning Status As A Predictor Of Children’S Engagement, Interaction, And Collaboration Between Parents And Preschool Teachers In Swedish Preschool. : A Comparative Study
Master-uppsats, Jönköping University/HLK, CHILD; Jönköping University/HLK, Communication, Culture and Diversity (CCD); Jönköping University/HHJ. CHILDSammanfattning : BACKGROUND: The increasing number of migrant children attending Swedish preschool highlights the necessity to effectively meet the needs of all students. This paper outlines the findings of Second Language Learners (SLL) children related to engagement, interaction, and collaboration between teachers and parents. LÄS MER