Sökning: "Taste of game"

Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden Taste of game.

  1. 1. Wild boar (Sus scrofa) meat quality : a study of the homogeneity of wild boar meat quality

    Master-uppsats, SLU/Department of Molecular Sciences

    Författare :Maja Jonsson; [2022]
    Nyckelord :Wild boar; Sus scrofa; meat quality; diet; lipid composition; Sweden; pork;

    Sammanfattning : The food industry is constantly adapting and is to a large extent shaped by the desires of its consumers. Consumer food desires are dictated by a variety of reasons such as nutrition or taste. LÄS MER

  2. 2. Assessment of Predictive Models for Improving Default Settings in Streaming Services

    M1-uppsats, KTH/Skolan för kemi, bioteknologi och hälsa (CBH)

    Författare :Mouzeina Lattouf; [2020]
    Nyckelord :Interpretable Machine Learning; Machine Learning; Shapley Additive Explanations; User Settings; User experience; Användarinställningar; Användarupplevelse; Maskininlärning; Shapley Additive Explanations; Tolkningsbar Maskininlärning;

    Sammanfattning : Streaming services provide different settings where customers can choose a sound and video quality based on personal preference. The majority of users never make an active choice; instead, they get a default quality setting which is chosen automatically for them based on some parameters, like internet connection quality. LÄS MER

  3. 3. Marknad för vildsvin? - En studie av marknaden för svenskt vildsvinskött utifrån ett konsumentperspektiv

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Albin Berggren; Jakob Sevelin; [2020]
    Nyckelord :Swedish wild boar meat; Wild game meat; Consumer behaviour; Purchase intention; Attitudes;

    Sammanfattning : The issue surrounding the Swedish wild boar population has been increasingly acknowledged. The government supports an increase in hunting activity but the market for wild boar meat is lagging behind. LÄS MER

  4. 4. Interactive Eating Design: A Programmatic Exploration of Food as Design Material Through Games

    Master-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Kevin Ong; [2018]
    Nyckelord :Interaction Design; Eating Design; Interactive Eating Design; Programmatic Design; Edible Games; Food; Game Design;

    Sammanfattning : This thesis project focuses on the practices of eating and play as I explore using food as a material for interaction design through the context of an analog game. Using the action of eating as the main mechanic, participants of my research project are subject to sensations that can only be explored by eating such as taste, hunger, and satiation. LÄS MER

  5. 5. "Man skulle behöva en definition av Skolverket" : en studie om idrottslärarstudenters föreställningar om natur och friluftsliv i lärarutbildning och ämnet idrott och hälsa

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för idrottsvetenskap (ID)

    Författare :Åsa Wiberg; [2014]
    Nyckelord :teacher education; physical education; nature; outddor; habitus; taste; lärarutbildning; idrott och hälsa; natur; friluftsliv; habitus; smak;

    Sammanfattning : Syftet med denna undersökning är att undersöka blivande idrottslärares erfarenheter av och smak för natur och friluftsliv och hur det kommer till uttryck i deras föreställningar om natur och friluftsliv i utbildningen och skolämnet idrott och hälsa. I studien, som har en kvalitativ ansats, har använts ostrukturerade intervjuer i fokusgrupper. LÄS MER