Sökning: "customer satisfaction theory and perception"
Visar resultat 1 - 5 av 18 uppsatser innehållade orden customer satisfaction theory and perception.
1. Samverkan mellan agilt tvärfunktionellt teamarbete och höga säkerhets- och kvalitetskrav hanterat av en sekventiellt arbetande grupp : En fallstudie hos polisens IT-avdelning
Master-uppsats, Linköpings universitet/Logistik- och kvalitetsutvecklingSammanfattning : Den snabba teknikutvecklingen i samhället beskrivs ofta som den största förklaringen till agila principers snabba framväxt bland IT-organisationer under de senare åren. Agila arbetsmetoder går ofta ut på att arbetet planeras i kortare iterationer där leverantören kontinuerligt stämmer av kundkraven mellan sprintarna. LÄS MER
2. Evaluation of the differences in customer perception of various options of grocery bags offerings across Sweden and Poland
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : Increased interest to sustainability caused heated debates about which type of bags is the least hurtful for the environment, with the demand for establishing an optimal offering coming from the individual customers and the legislative bodies. The research would not investigate what type of bags material or offering is the most sustainable. LÄS MER
3. Det bortglömda kundsegmentet
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syfte: Syftet med den här uppsatsen är att undersöka om kvinnliga plus size-konsumenter i Sverige har lägre kundnöjdhet än de som handlar från ordinarie sortiment samt undersöka huruvida detta har ett samband med konsumentens kroppsuppfattning, upplevelsenöjdhet och produktnöjdhet. Metod: Kvantitativ metod med deduktiv ansats. LÄS MER
4. Kvalitet i arbete med ensamkommande flyktingbarn
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitetsteknik, maskinteknik och matematikSammanfattning : Verksamheter som arbetar med ensamkommande flyktingbarn, både kommunala och privata, är av lagar och förordningar kravställda på att uppnå god kvalitet. Att uppfylla dessa krav är både avgörande och extremt viktiga för leverans av god kvalitet och tillfredsställelse av kundernas behov. LÄS MER
5. Kundinvolvering vid tjänsteutveckling : En studie om bankers kundinvolvering i dendigitala tjänsteutvecklingen
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/HandelshögskolanSammanfattning : During the 21st century banks have been going through big changes due to both digitization and increase in competition from niche banks. Furthermore, there has been a decrease in customer satisfaction during the last decade. LÄS MER