Sökning: "e- crm"
Visar resultat 16 - 20 av 75 uppsatser innehållade orden e- crm.
16. On Optimization of Sequential Decision-Making in Customer Relationship Management using Deep Reinforcement Learning
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Customer relationship management (CRM) is a fickle but pivotal elementto the success of any business. Used correctly, it can not only yield higherrevenue and lower operational costs, but significantly boost customersatisfaction. Nonetheless, it can also be mismanaged—sacrificing thewell-being of customers for profitability. LÄS MER
17. Kundlojalitet: Vad är det, hur gör man och varför fungerar det inte? : Lärdomar från företag i den svenska detaljhandeln
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Kundlojalitet är ett begrepp som aldrig tycks försvinna ur marknadsföringens ordlistor, kanske eftersom det för många företag är det ultimata marknadsföringsmålet. Den samtida konkurrensen har tack vare globalisering och digitalisering blivit hårdare än någonsin och lojalitet har aldrig varit mer relevant. LÄS MER
18. Paradoxen mellan individanpassad marknadsföring och personlig integritet : En kvalitativ studie om när individanpassad marknadsföring upphör att vara en konkurrensfördel
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Titel: Paradoxen mellan individanpassad marknadsföring och personlig integritet. Författare: Hannes Asplund & Johan Nilsson Handledare: Leif V Rytting Examinator: Richard Afriyie Owusu Kurs: Kandidatuppsats 15hp. Företagsekonomi III - Marknadsföring, examensarbete. Linnéuniversitetet, VT 2019. LÄS MER
19. E-handelns roll inom industriell marknadsföring : En fallstudie på Stena Components Nybro AB
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Title: The role of e-commerce in industrial marketing: a case study of Stena Components Nybro AB Writers: Rebecka Blom, Ebba Douglas and Cathrine Johansson Mentor: Leif Rytting Examiner: Richard Afriyie Owusu Course: 2FE77E Business Administration III - Marketing, Bachelor degree project Purpose The purpose of this study is to analyze and clarify the importance of e-commerce regarding to service experiences and accessibility. The industrial sector stands in the center of the study and its importance of maintaining and strengthening existing customer relations. LÄS MER
20. Agent banking as a relationship marketing tool by banks in Bangladesh
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : With growing number of adult people not owning a bank account,efforts are being made to bring banking services to the unbanked populations.Relationships marketing plays a crucial role in establishing and sustaining beneficial relationship in the banking industry. LÄS MER