Sökning: "home page"
Visar resultat 1 - 5 av 55 uppsatser innehållade orden home page.
1. Politisk kommunikation på Instagram ur ett visuellt perspektiv : Hur används personifierade budskap på Instagram med en fallstudie på Ulf Kristersson
L2-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)Sammanfattning : Studien ämnar att utröna vilka semiotiska verktyg som används för att konstruera en bild av UlfKristersson på hans Instagramsida samt hur budskap blir personifierade. Detta görs genom en kvalitativ textanalys i form av en visuell textanalys. LÄS MER
2. De kom, de klickade, de övergav
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Statistiska institutionenSammanfattning : This thesis analyses web statistics belonging to a national B2C e-commerce in retail. The purpose of the thesis is to investigate abandoned carts amongst logged in customers with at least one product added in to their cart and at least one visit to the payment page. LÄS MER
3. ’Vem kommer hem’-skärmen för minskad oro i hemvården
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för Biomedicinsk teknikSammanfattning : The world's elderly population is growing and the future home care is facing great challenges to cover the need of home care that will be required. Digital technical equipment plays a key role in modern health care and can be important to overcome the challenges in the future home care. LÄS MER
4. Design of Feedback and Interface for a Digital Lock
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationSammanfattning : This thesis was performed in collaboration with Phoniro AB, that develops digitally unlocked products that are mainly used in home care service. The purpose of the project was to develop one of their products through a user-centered design process. LÄS MER
5. Gröna leveranser : ett marknadsföringsperspektiv på leveransalternativ inom svensk e-handel
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Background: In recent times, last mile deliveries have become critical as these deliveries are generally considered to be the most expensive, least efficient and most polluted part of the entire logistics chain (De Kervenoael, Schwob & Chandra 2020; McKinnon & Edwards 2009). Consumer demands for fast and flexible deliveries are not very easy to combine with the highest possible sustainability focus (PostNord 2018). LÄS MER