Sökning: "kundservice"

Visar resultat 21 - 25 av 171 uppsatser innehållade ordet kundservice.

  1. 21. Smart Compose for Live Chat Agent

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Tonghua Zhang; [2021]
    Nyckelord :Deep learning; Natural language processing; Transformer; Text generation; Auto- completion; Djupinlärning; Naturlig språkbehandling; Transformator; Textgenerering; Automatisk komplettering;

    Sammanfattning : In the digital business environment, customer service communication has grown up to become a labor- intensive task. In consideration of high labor costs, automatic customer service could be such a good alternative for many companies. However, communication with customers can not be easily automated. LÄS MER

  2. 22. Tillit till chatbottar : En studie om tillit inom kundservice

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jallow Ted; Nilsson Olle; [2021]
    Nyckelord :Tillit; TAM-modellen; techology acceptance modell; artificiell intelligens; förväntad nytta; konsumenter; användarvänlig;

    Sammanfattning : Artificiell intelligens inom kundtjänst blir allt vanligare med chatbottarnas framfart. Företagen använder sig allt mer av chatbottar för att hantera sina konsumenters ärenden vilket ställer höga krav på en bra implementation av ny teknik för att kunderna ska ta till sig denna. LÄS MER

  3. 23. Digitaliseringens påverkan på bankmedarbetare

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Julia Smedman; Johanna Fischer; [2021]
    Nyckelord :Organisational change; digitalization och well-being; Organisationsförändring; digitalisering och välbefinnande;

    Sammanfattning : Digitaliseringen ökar och tar allt större plats i vårt samhälle, vilket ställer krav på att bankbranschen måste anpassa sig till utvecklingen och erbjuda sina kunder nya digitala tjänster. Bankbranschen har utvecklats i takt med digitaliseringen för att kunna effektivisera arbetssätt och erbjuda kunderna en ökad flexibilitet då kunderna inte behöver besöka ett bankkontor, utan kan sköta sina ärenden hemifrån via exempelvis sin mobiltelefon. LÄS MER

  4. 24. E-handelns aktiva fyndjägare : En kvantitativ studie om faktorerna som motiverar millennials till att konsumera

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Mimmi Lemrell; Sofie Wendt; [2021]
    Nyckelord :Millennials; Generation Y; Konsumtionsbeteende; E-handel; Internet; Motivationsfaktorer;

    Sammanfattning : Titel: E-handelns aktiva fyndjägare - En kvantitativ studie om faktorerna som motiverar millennials till att konsumera. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. LÄS MER

  5. 25. Implementering Av Digitala Verktyg : En studie om digitaliseringens effekt och dess påverkan på några utvalda företags affärsområden

    Magister-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Philip Simonian Simonson; [2021]
    Nyckelord :Change; digital tools; digitization; competence development; work processes; Förändring; digitala verktyg; digitalisering; kompetensutveckling; arbetsprocesser;

    Sammanfattning : Problem: Digitization has contributed to an impact that is not just about technological evolution but rather a social and industrial revolution driven by consumers, where technological innovations are happening at a rapid pace. This means that companies need to “change” and keep up with the digital trend by daring to invest in new digital tools and develop the skills of their employees in order to primarily be able to remain competitive and contribute to efficiency. LÄS MER