Sökning: "Chatbot"
Visar resultat 16 - 20 av 219 uppsatser innehållade ordet Chatbot.
16. SDL, qualitative research on service chatbots’ co-destruction impact on consumer ecosystem.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : This study is rooted in the Service Dominant Logic (SDL) theory and explores the phenomenon of value co-destruction, the context being chatbot-mediated customer service, with a focusing on chatbots affiliation with value-co-destruction and on the impacts outsideof the dyadic relationship between the service provider and receiver, described as the broader consumer ecosystem. It is evident that the relationship between businesses and consumers is being revolutionized through the implementation of chatbots, claiming benefits such as improved operational efficiency, and non-time specific service. LÄS MER
17. ChatGPT - medspelare eller motståndare? : En kvalitativ studie om ChatGPTs möjligheter och utmaningar inom högre utbildning
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : ChatGPT är inte en vanlig AI-chatbot; det är ett kraftfullt verktyg som har tränats för att skapa naturligt språk och kan tillämpas inom högre utbildning. Genom sin förmåga att kunna generera text och svara på frågor kan det vara en ovärderlig tillgång för lärare. LÄS MER
18. Studenters användning av ChatGPT
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Till följd av den snabbt växande AI-tekonologin syftar denna studie till att fylla det forskningsgap som finns kring hur AI används inom undervisning. Detta har gjorts genom en kvalitativ studie, baserad på intervjuer och kartläggning, som undersökt hur studenter använder sig av chatboten ChatGPT. LÄS MER
19. ChatGPT: Changing Education, One Prompt at a Time, A quantitative study of factors influencing students' usage of ChatGPT
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : An AI tool that has gained massive media attention in the past months is the language model ChatGPT. The rapid adoption of the tool by students made the authors of this study curious about exploring the chatbot further, using technology adoption theory. LÄS MER
20. Bot or not : A customer’s perspective of customer service chatbots and human customer service representatives in E-commerce
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Chatbots are increasing in popularity, both as a valuable tool for commercial purposes but also as an area of academic research. It has been successfully applied in multiple application areas such as healthcare, education, customer service and work support. LÄS MER