Avancerad sökning
Visar resultat 11 - 15 av 286 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
11. Kulturanalys av mättekniskt företag : Hur medarbetarnas kultur förhåller sig till de formella och uttalade värdena
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : This study aims to examine the consistency between ascribed values and the prevailing culture in a company. The theoretical framework for the work consists of theories and concepts taken from offensive quality development and organizational culture. LÄS MER
12. The E-Commerce of Tomorrow: An Experimental Study of How User-Generated Content can be integrated into a Retailer's Website for Fashion Merchandise Display
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : An increasing number of individuals are turning to User-Generated Content (UGC) to learn about various products and services. Prior customers' experiences and opinions significantly impact potential buyers' decision-making during the customer journey. LÄS MER
13. Införandet och tillämpningen av CRM i svenska myndigheter : En fenomenografisk studie om hur CRM upplevs av medarbetare på svenska statliga myndigheter
Master-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : I föreliggande uppsats studeras tillämpningen av Customer Relationship Management i svenska statliga myndigheter, med särskilt fokus på berörd personals uppfattningar om CRM-system. Undersökningar kring ämnet har tidigare verkställts i bland annat Västeuropa och USA och i dessa studier har tonvikt lagts på hur verksamhetens effektivitet har påverkats av CRM, men inga undersökningar av liknande slag har ägnats åt svenska myndigheter. LÄS MER
14. Unveiling the Depths of Customer Satisfaction : An Exploratory Qualitative Study on Chatbot Services and the Expectation Confirmation Model (ECM)
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The Expectation confirmation model (ECM) is commonly employed to investigate technological advances and customer satisfaction with chatbots. However, customer satisfaction is a multifaceted concept intertwined with emotions and subjective perceptions, comprehending customer satisfaction fully can therefore be challenging. LÄS MER
15. Are Influencers the Next Brand-Building Tool? : A Qualitative Study on How Influencer Marketing Affects Customer-Based Brand Equity
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Given the rise of social media and the growing importance of influencers on consumer behavior, gaining an understanding of how influencers and the practice of influencer marketing impact the brand from the consumer's perspective is crucial. Additionally, a significant amount of companies compete for consumers' attention in today's market. LÄS MER