Sökning: "Customer-support Service"
Visar resultat 6 - 10 av 40 uppsatser innehållade orden Customer-support Service.
6. Ärendehantering på allmännyttigt bostadsbolag : En fallstudie på GotlandsHem
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : The case study has been conducted at a public housing company in Sweden GotlandsHem. The purpose of the study is to survey the case management process of the organisation and to obtain a process development plan as well as offer a proposition for implementation. LÄS MER
7. Big Data and AI in Customer Support : A study of Big Data and AI in customer service with a focus on value-creating factors from the employee perspective
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : The advance of the Internet has resulted in an immensely interconnected world, which produces a tremendous amount of data. It has come to change our daily lives and behaviours tremendously. The trend is especially seen in the field of e-commerce where the customers have started to require more and more from the product and service providers. LÄS MER
8. Self Service Customer Support of Electric Vehicle Charging Stations
Master-uppsats, KTH/Kraft- och värmeteknologiSammanfattning : The aim of this master thesis is to develop a suggested methodology for how to use Mavenoid infrastructure to improve customer support of DEFA EV chargers. Mavenoid is a company that helps other companies automate customer support, especially troubleshooting. LÄS MER
9. A Case Study of Chatbot Implementation: An exploratory study of how organizations implement chatbot solutions within the framework of new self service technology
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : New Self Service Technology (SST) is increasingly being implemented within many organizations. One of the most successful recent developments within SST can be identified as chatbot solutions within customer support functions. LÄS MER
10. Digitala supporttjänster : En kvalitativ fallstudie om digitalisering av IT-support
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Studien ämnade att undersöka på vilket sätt kunder och supportanvändare ser på kundsupport. Hur verksamheter och organisationer skall gå till väga för att digitalisera sin IT-support på ett sådant vis att kunderna upplever supporterbjudandet som något användbart och värdefullt. LÄS MER