Sökning: "E-marketing"
Visar resultat 21 - 24 av 24 uppsatser innehållade ordet E-marketing.
21. "Foreign Market Exploitation with E-marketing Strategy of Thaiearthtone Company"
Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : Abstract Date: May 21, 2009 Program: International Marketing Course name: EFO705 Master Thesis Title: Foreign Market Exploitation with E-marketing Strategy of Thaiearthtone Company Authors: Nicha Chienchiranai 851212-T107 Pharktanat Pattararittisak 820930-T251 Tutor: Daniel Tolstoy Problem: How can Thaiearthtone exploit opportunity in foreign market by using e-marketing strategy? Purpose: To develop an appropriate e-marketing strategy to increase satisfaction of existing customers and simultaneously attraction of new customers. Method: This research is based on qualitative research, using exploratory research method. LÄS MER
22. MISSILE : Utvecklingsmodell och strategier för framgångsrika publika webbtjänster
Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomisk och industriell utvecklingSammanfattning : Att utveckla en publik webbtjänst kan tyckas lätt, men att få denna till en framgångsrik och lönsam applikation är en annan sak. Konkurrensen är idag stenhård och en bra applikation är långt ifrån det enda man behöver för att lyckas. LÄS MER
23. Cross-Cultural Issues of Online Communication: A Comparison Between Swedish and Chinese Websites
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
24. E-marknadsföring och Traditionell marknadsföring : Möjliga kombinatoriska effekter inom bilindustrin
Kandidat-uppsats, IHH, InformatikSammanfattning : A change is gradually taking place in the media industry. Traditional communication channels are being replaced by new, electronic, ones (Johnson, 2003). Segmented marketing is gaining popularity, as the mass-marketing model is becoming more or less obsolete (Kotler et al. 2001). LÄS MER