Sökning: "Enterprise Content Management"
Visar resultat 1 - 5 av 32 uppsatser innehållade orden Enterprise Content Management.
1. The effects of servicescape on customer satisfaction and possible implications on customer retention within movie theater industry
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Research questions: How does the servicescape in movie theaters, with a particular focus on SF Bio Västerås, influence customer satisfaction and retention, and what are the perceived quality and challenges associated with its implementation? Purpose: The purpose of this study is to explore how movie theaters, such as SF Bio Västerås, use servicescape to influence customer service experience. The study aims to investigate the customers' perceived quality of movie theater servicescape and its impact on customer satisfaction and retention. LÄS MER
2. Analysing the Integration of Triple Bottom Line for Sustainability in Corporate Crisis Response : A Case Study of Intercos.
Magister-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The severe and far-reaching impact of the crisis in the past few years has promptedcompanies to rethink the inadequacies of the crisis response. Although the previous literatureregarded threat rigidity and innovation to response challenges. LÄS MER
3. EU-Taxonomin från icke-finansiella företags perspektiv : En kvalitativ studie om hålbarhetsredovisning och hållbarhetsstyrning
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : Title The EU Taxonomy from non-financial enterprises perspective - A qualitative study on sustainability reporting and management. Purpose The purpose of this essay is to get a better understanding of how the EU Taxonomy will impact non-financial enterprises sustainability reporting and management and what that implies for the non-financial enterprise's legitimacy and relation to stakeholders. LÄS MER
4. Bjuder din organisation in till att arbeta med sociala medier som ett verktyg för kunskapsdelning? : Uppfattningar kring sociala mediers möjligheter till kunskapsdelning i en organisation
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Användningen av sociala medier i organisationer har ökat och bland annat kan det unika verktyget användas för att supporta kunskapsdelning mellan individer inom och bortanför organisationens gränser. En förståelse av individens upplevelse av sociala medier är kritiskt för såväl informatikforskningen samt för organisationer som kan dra lärdom av det vid införande av sociala medier i verksamheten. LÄS MER
5. Enterprise Modeling As a Competitive Advantage
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This paper investigates the contribution of enterprise modeling to the emergence and sustainability of the firm’s competitive advantage using the theoretical model developed by Chandra S. Mishra (2017). Agility, alertness, knowledge integration and business model mechanisms have been identified as the main sources of competitive advantage. LÄS MER