Sökning: "Strategic awareness"

Visar resultat 21 - 25 av 327 uppsatser innehållade orden Strategic awareness.

  1. 21. EXPLORING THE DIGITAL LANDSCAPE : UNRAVELING THE IMPACT OF GENERATIVE ARTIFICIAL INTELLIGENCE AWARENESS AND PERSONALIZATION ON USER ENGAGEMENT IN SOCIAL MEDIA MARKETING

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Isak Jarrín González; Gulcan Kayhan; [2023]
    Nyckelord :Generative Artificial Intelligence; User Engagement; Marketing Strategies; Consumer Awareness; AI-Generated Content;

    Sammanfattning : The study aims to investigate user engagement in the Generated Artificial Intelligence (GAI) marketing content within social media marketing. The increasing prominence of GAI content has sparked diverse reactions, particularly concerning the safety of personalized content and individuals' awareness of their data being utilized for customization. LÄS MER

  2. 22. Kommunikativa praktiker i det digitala hälsolandskapet : En kvalitativ studie om Min Doktor och 1177

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för humaniora

    Författare :Sanna Engkvist; Amanda Leiva; [2023]
    Nyckelord :health communication; sociosemiotics; digitization; Min Doktor; 1177; hälsokommunikation; sociosemiotik; digitalisering; Min Doktor; 1177;

    Sammanfattning : Syftet med studien är dels att undersöka hur Min Doktor och 1177 kommunicerar via sina webbsidor och applikationer, dels hur användaren upplever kommunikationen. För att uppnå studiens syfte kommer en sociosemiotisk multimodal analys tillämpas för att undersöka hur semiotiska resurser skapar betydelse för användaren. LÄS MER

  3. 23. Datadriven stadsplanering som främjar hållbar utveckling : Bedömningsmodell för planområdes index (BPI)

    Master-uppsats, KTH/Urbana och regionala studier

    Författare :Joanna Szymanska; [2023]
    Nyckelord :Sustainable development; Data-driven urban planning; Evidence-based urban planning; Digital spatial planning process; Agenda 2030; GIS; Sustainability indicators.; Hållbar utveckling; Datadriven stadsplanering; Digital samhällsbyggnadsprocess; Agenda 2030; GIS; Hållbarhetsindikatorer; Evidensbaserad stadsplanering.;

    Sammanfattning : Denna studie, genomförd i samarbete med Sweco, syftar till att utveckla en omfattande modell för datadriven och hållbar stadsplanering med fokus på användningen av geografiska informationssystem (GIS). Med utgångspunkt i de 17 målen för hållbar utveckling enligt Agenda 2030, särskilt mål 11 och 13, utforskar studien konsekvenserna av den ökande urbaniseringen och dess påverkan på miljön, infrastrukturen och samhällsutvecklingen i Sverige. LÄS MER

  4. 24. To What Extent did Social Media and Communication Strategies Help Victims of Domestic Violence During the COVID-19 Lockdown in Thailand? : A Case Study of the "Stop Violence Against Women Campaign"

    Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Felicia Andersson; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : In the midst of the formidable challenges imposed by the COVID-19 lockdown, the "Stop Violence Against Women" campaign emerged as a resilient and proactive response, harnessing the influential capabilities of social media and strategic communication to combat the pervasive issue of gender-based violence in Thailand. This comprehensive study, deeply rooted in the realms of public sphere theory, development theory, and digital activism, explores the multifaceted dimensions of the campaign's profound impact. LÄS MER

  5. 25. A Case Study of Strategic Utilization of Brand Ambassadors, Storytelling and Framing Techniques in Cancerfondens's Campaign: Rosa Bandet 2022

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Jenny Larsen; Astrid Johansson; [2023]
    Nyckelord :NPO; non-profit organization; framing; storytelling; brand ambassadors; Rosa Bandet; marketing strategy; strategic communication; online campaign; Social Sciences;

    Sammanfattning : This thesis examines the strategic utilization of brand ambassadors, storytelling, and framing techniques by the nonprofit organization Cancerfonden’s campaign Rosa Bandet 2022. The study highlights the importance of understanding these techniques combined to further deepen the knowledge in the field of Strategic Communication. LÄS MER