Sökning: "Strategic awareness"
Visar resultat 21 - 25 av 327 uppsatser innehållade orden Strategic awareness.
21. EXPLORING THE DIGITAL LANDSCAPE : UNRAVELING THE IMPACT OF GENERATIVE ARTIFICIAL INTELLIGENCE AWARENESS AND PERSONALIZATION ON USER ENGAGEMENT IN SOCIAL MEDIA MARKETING
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : The study aims to investigate user engagement in the Generated Artificial Intelligence (GAI) marketing content within social media marketing. The increasing prominence of GAI content has sparked diverse reactions, particularly concerning the safety of personalized content and individuals' awareness of their data being utilized for customization. LÄS MER
22. Kommunikativa praktiker i det digitala hälsolandskapet : En kvalitativ studie om Min Doktor och 1177
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för humanioraSammanfattning : Syftet med studien är dels att undersöka hur Min Doktor och 1177 kommunicerar via sina webbsidor och applikationer, dels hur användaren upplever kommunikationen. För att uppnå studiens syfte kommer en sociosemiotisk multimodal analys tillämpas för att undersöka hur semiotiska resurser skapar betydelse för användaren. LÄS MER
23. Datadriven stadsplanering som främjar hållbar utveckling : Bedömningsmodell för planområdes index (BPI)
Master-uppsats, KTH/Urbana och regionala studierSammanfattning : Denna studie, genomförd i samarbete med Sweco, syftar till att utveckla en omfattande modell för datadriven och hållbar stadsplanering med fokus på användningen av geografiska informationssystem (GIS). Med utgångspunkt i de 17 målen för hållbar utveckling enligt Agenda 2030, särskilt mål 11 och 13, utforskar studien konsekvenserna av den ökande urbaniseringen och dess påverkan på miljön, infrastrukturen och samhällsutvecklingen i Sverige. LÄS MER
24. To What Extent did Social Media and Communication Strategies Help Victims of Domestic Violence During the COVID-19 Lockdown in Thailand? : A Case Study of the "Stop Violence Against Women Campaign"
Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : In the midst of the formidable challenges imposed by the COVID-19 lockdown, the "Stop Violence Against Women" campaign emerged as a resilient and proactive response, harnessing the influential capabilities of social media and strategic communication to combat the pervasive issue of gender-based violence in Thailand. This comprehensive study, deeply rooted in the realms of public sphere theory, development theory, and digital activism, explores the multifaceted dimensions of the campaign's profound impact. LÄS MER
25. A Case Study of Strategic Utilization of Brand Ambassadors, Storytelling and Framing Techniques in Cancerfondens's Campaign: Rosa Bandet 2022
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : This thesis examines the strategic utilization of brand ambassadors, storytelling, and framing techniques by the nonprofit organization Cancerfonden’s campaign Rosa Bandet 2022. The study highlights the importance of understanding these techniques combined to further deepen the knowledge in the field of Strategic Communication. LÄS MER