Sökning: "emotional branding"
Visar resultat 26 - 30 av 69 uppsatser innehållade orden emotional branding.
26. Soi Dog Foundation’s social marketing- and communication strategies : Which social marketing strategies and multimodal tools SDF has used throughout the decade
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/JMKSammanfattning : During the past decade, there has been a growing disgust in Thailand with opposition to eating dogs in Asia and activists have unitedly with organizations encouraged the Thai government to adopt stricter animal rights laws in order to prevent the illegal dog meat trade. One of these organizations is the Thai animal welfare organization Soi Dog Foundation (SDF), that has also contributed with a controlled dog population on the Thai island Phuket and officially made it the first rabies free province in Thailand. LÄS MER
27. The use of social movements in marketing
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : In today’s marketing, we now and then see organizations using socio-political movements. This phenomenon often creates questions amongst its audience whether the organization genuinely cares about the movement, or whether it is just an easy way to capitalize on the movement. LÄS MER
28. PREDICTING THE FUTURE OF INFLUENCER MARKETING : How Public Relations Experts perceive and measure the impacts of Influencer Marketing in their organizations. A Critical Study reflecting the discussions and future thinking of this particular phenomenon
Master-uppsats, Stockholms universitet/JMKSammanfattning : The body of marketing is drastically changing, pushing frontiers in numerous of domains, geographically, behaviourally and strategically with much enhanced technology in an increasingly globalized world. As this phenomenon pushes forward on many fronts, it is worthwhile to ask what will happen in the near future in this field. LÄS MER
29. Content Marketing : varumärkesbyggnad inom modebranschen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Digitaliseringen har öppnat upp hela världen som konkurrensfält för modevarumärken. Alltsåkan det vara ännu svårare att nå fram och väcka intresse på grund av nya digitala kanaler som företag kan använda i sin marknadskommunikation. LÄS MER
30. Den berättande reklamen - när känslorna spelar huvudrollen - En kvalitativ studie om användningen av storytelling i reklamfilmer
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Användandet av storytelling i syfte att marknadsföra är allt mer vanligt, trots det finns det fortfarande en brist på information som vägleder företag i hur de kan använda storytelling och vilka tekniker de kan dra nytta av. Därmed syftar denna studie till att analysera hur storytelling kan användas i ett marknadsföringssyfte utifrån två prisbelönta reklamfilmer. LÄS MER