Sökning: "kommunikation kundservice"
Visar resultat 1 - 5 av 30 uppsatser innehållade orden kommunikation kundservice.
1. Impactful Digital Transformation for Retail Employees : A Case Study
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The rapid growth of e-commerce and omnichannel retailing is redefining the role of brick-and-mortar stores. To remain competitive, retailers should leverage digital technologies without compromising the presence of frontline workers, to meet customer expectations. LÄS MER
2. Smart Compose for Live Chat Agent
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : In the digital business environment, customer service communication has grown up to become a labor- intensive task. In consideration of high labor costs, automatic customer service could be such a good alternative for many companies. However, communication with customers can not be easily automated. LÄS MER
3. Implementering Av Digitala Verktyg : En studie om digitaliseringens effekt och dess påverkan på några utvalda företags affärsområden
Magister-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Problem: Digitization has contributed to an impact that is not just about technological evolution but rather a social and industrial revolution driven by consumers, where technological innovations are happening at a rapid pace. This means that companies need to “change” and keep up with the digital trend by daring to invest in new digital tools and develop the skills of their employees in order to primarily be able to remain competitive and contribute to efficiency. LÄS MER
4. Är e-lärande här för att stanna? : En kvalitativ intervjustudie om de fördelar och nackdelar arbetstagare inom kundservice upplever med e-lärande
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : The purpose of this study is to showcase the advantages and disadvantages employees in the customer services industry experience when it comes to e-learning, along with the impact the organisational conditions can have on these experiences. A fast moving world demands alternatives to traditional learning, however the new digital learning has its challenges. LÄS MER
5. Leveransservice från sågverk till bygghandel
Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : Sågverksindustrin är en produktionsorienterad industri där lönsamhet och konkurrenskraft traditionellt sett har skapats genom stordriftsfördelar. Att erbjuda en hög service vid försäljning och leverans av produkterna är ett sätt att skapa ökat kundvärde och därmed ökad konkurrenskraft för sågverk. LÄS MER