Sökning: "kundsegment bank"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden kundsegment bank.
1. Credit Modeling with Behavioral Data
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : In recent years, the Buy Now Pay Later service has spread across the e-commerce industry, and credit modeling is inevitable of interest for related companies to predict the default rate of the customers. The traditional data used in such models are financial bureaus which include credit records bought from external financial institutions. LÄS MER
2. Relationsbyggandet vid digitala rådgivningsmöten, perspektiv från privatrådgivare : En studie kring utmaningar och möjligheter i det digitala mötet
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : ABSTRACT Date: [2022-06-02] Level: Bachelor/Master thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: Bashir Atai Jesper Holm Timothy Ylinen 98/01/03 93/08/07 93/12/31 Title: Building relationship in a digital age focusing on digital meeting, from financial advisors’ perspective Supervisor: Rana Mostaghel Keywords: Digital meeting, Customer value, Relationship, Trust, Marketing, Bank industry Research questions: What are the challenges in the digital customer meeting regarding value creation and relationship building and how do financial advisors handle the challenges? What opportunities are there for financial advisors when it comes to the shift from physical customer meetings to digital customer meetings? Purpose: The purpose of this study is to investigate the challenges and opportunities of digital customer meetings that financial advisors need to deal with when building and maintaining relationships online through meetings. Method: In this study, a qualitative survey method has been applied. LÄS MER
3. Digitalization of the customer experience in banking Use of AI and SSTs in complex/sensitive tasks: pre-collection
Magister-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The digital revolution is changing the banking industry, and how banks create value and deliver services to their customers. Customer experience becomes the main pillar of digitally transformed banks through self-service technologies (SSTs) and the use of artificial intelligence (AI); the research focus of this study is to explore the impact of those modern technologies when dealing with sensitive information and emotional encounters in the banking sector. LÄS MER
4. CSR för delade värderingar : en fallstudie av kundperspektiv hos skogs- och lantbrukskunder inom banksektorn
Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : Finansbranschen, vilken är en bransch beroende av relationer. Hållbarhetsarbete som innebär begränsning av social och miljömässig påverkan är idag en viktig del av företagande i många branscher. Hur hållbarhetsarbetet tas i uttryck kan skilja sig mycket även inom samma bransch. LÄS MER
5. Internationella fusioner : En studie om de svenska storbankernas globala fusioner
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : Bakgrund: Det blir allt vanligare att banker vänder sig till förvärv och sammanslagningar för en internationell tillväxt. Då banker inte enbart agerar som en finansiell intermediär samtidigt som globaliseringen skapar allt större bolag ställs högre krav på banker, där dessa utvecklas mot att vara universella med bl.a. LÄS MER