Sökning: "kundsegment bank"

Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden kundsegment bank.

  1. 1. Credit Modeling with Behavioral Data

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Jingning Zhou; [2022]
    Nyckelord :Credit modeling; Behavioral data; Feature engineering; Kreditmodellering; Beteendedata; Funktionsteknik;

    Sammanfattning : In recent years, the Buy Now Pay Later service has spread across the e-commerce industry, and credit modeling is inevitable of interest for related companies to predict the default rate of the customers. The traditional data used in such models are financial bureaus which include credit records bought from external financial institutions. LÄS MER

  2. 2. Relationsbyggandet vid digitala rådgivningsmöten, perspektiv från privatrådgivare : En studie kring utmaningar och möjligheter i det digitala mötet

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Timothy Ylinen; Bashir Atai; Jesper Holm; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : ABSTRACT Date:            [2022-06-02]   Level:           Bachelor/Master thesis in Business Administration, 15 cr    Institution:  School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University    Authors:             Bashir Atai                Jesper Holm                    Timothy Ylinen                              98/01/03                   93/08/07                         93/12/31   Title: Building relationship in a digital age focusing on digital meeting, from financial advisors’ perspective            Supervisor: Rana Mostaghel   Keywords: Digital meeting, Customer value, Relationship, Trust, Marketing, Bank industry   Research questions:  What are the challenges in the digital customer meeting regarding value creation and relationship building and how do financial advisors handle the challenges? What opportunities are there for financial advisors when it comes to the shift from physical customer meetings to digital customer meetings?   Purpose: The purpose of this study is to investigate the challenges and opportunities of digital customer meetings that financial advisors need to deal with when building and maintaining relationships online through meetings.   Method: In this study, a qualitative survey method has been applied. LÄS MER

  3. 3. Digitalization of the customer experience in banking Use of AI and SSTs in complex/sensitive tasks: pre-collection

    Magister-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Naz Gizem Karahanli; Johannes Touma; [2021]
    Nyckelord :digital transformation; digitalization; customer experience; self-service technologies; AI; precollection; sustainable digitalization; ethical coding;

    Sammanfattning : The digital revolution is changing the banking industry, and how banks create value and deliver services to their customers. Customer experience becomes the main pillar of digitally transformed banks through self-service technologies (SSTs) and the use of artificial intelligence (AI); the research focus of this study is to explore the impact of those modern technologies when dealing with sensitive information and emotional encounters in the banking sector. LÄS MER

  4. 4. CSR för delade värderingar : en fallstudie av kundperspektiv hos skogs- och lantbrukskunder inom banksektorn

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest Economics

    Författare :Erik Grafström; [2019]
    Nyckelord :consumer behaviour; corporate social responsibility; CSR 2.0; Hertzberg’s two-factor theory; laddering; means-end chain; Schwartz theory of fundamental values; konsumtionsbeteende; Hertzbergs tvåfaktorteori; Schwartz teori för grundläggande värderingar; socialt ansvarstagande i företag;

    Sammanfattning : Finansbranschen, vilken är en bransch beroende av relationer. Hållbarhetsarbete som innebär begränsning av social och miljömässig påverkan är idag en viktig del av företagande i många branscher. Hur hållbarhetsarbetet tas i uttryck kan skilja sig mycket även inom samma bransch. LÄS MER

  5. 5. Internationella fusioner : En studie om de svenska storbankernas globala fusioner

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Marko Stanojkovic; Marwan Salman; [2014]
    Nyckelord :Acquisitions; Mergers; M A; Banking industry; SEB; Handelsbanken; Nordea; Swedbank; International growth; Förvärv; Sammanslagningar; M A; Banksektor; SEB; Handelsbanken; Nordea; Swedbank; Internationell tillväxt;

    Sammanfattning : Bakgrund: Det blir allt vanligare att banker vänder sig till förvärv och sammanslagningar för en internationell tillväxt. Då banker inte enbart agerar som en finansiell intermediär samtidigt som globaliseringen skapar allt större bolag ställs högre krav på banker, där dessa utvecklas mot att vara universella med bl.a. LÄS MER