Sökning: "Marketing Communication B2B Advertising"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Marketing Communication B2B Advertising.
1. Business-to-Business Brand Pathos - Exploring Brand Fellowship in B2B Communication
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this master thesis was to explore, define and characterise the phenomenon of Brand Fellowship within business-to-business (B2B) communication by using the rhetorical appeals of ethos, logos and pathos. Brand Fellowship was observed to be the emotional relationship between man and machine that influences how heavy-duty machine companies construct their brand. LÄS MER
2. Digital effect : En kvalitativ rapport om e-CRMs påverkan på långvariga kundrelationer inom B2B
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Frågeställning: Vilken påverkan har e-CRM, som ett stöd till relationsmarknadsföringen, på de långvariga kundrelationerna för SMF inom B2B i tjänstesektorn? Syfte: Syftet med rapporten är att beskriva och analysera vilken påverkan e-CRM har på långvariga kundrelationer. Rapporten kommer fokusera på små och medelstora företag (SMF) inom tjänstesektorn med B2B-relationer och genomförs som en fallstudie av Effect Reklambyrå AB. LÄS MER
3. Sociala Medier som kommunikationskanal för B2B-företag
Kandidat-uppsats, JTH, Data- och elektroteknikSammanfattning : The purpose of this thesis is to show what advantages and opportunities social media offer for B2B-companies (business-to-business), and how they can be used for marketing communications. We have studied how companies can use social media, for example evolving the organization, developing products/services, staying up-to-date, building relations, creating customer loyalty and engagement, building the company’s identity and image, and affecting the buying decisions. LÄS MER
4. B2B Relationships in the Advertisement Business : A Study of Advertising Agency-Client Relationships
Kandidat-uppsats, IHH, EMM (Entrepreneurskap, Marknadsföring, Management)Sammanfattning : Abstract In the complex business environments of today, firms are in need of external expertise in order to achieve a competitive edge. The increased complexity is partly due to technological devel-opment and facilitated global access affecting most markets. Therefore, marketing activities has increased importance in a firm’s core strategy. LÄS MER