Sökning: "brand event"

Visar resultat 1 - 5 av 179 uppsatser innehållade orden brand event.

  1. 1. Flow of charged particles in Pb-Pb and pp collisions at the LHC

    Master-uppsats, Lunds universitet/Fysiska institutionen; Lunds universitet/Partikel- och kärnfysik

    Författare :Mohamed Berkat; [2024]
    Nyckelord :Quark Gluon Plasma; QGP; Quantum Chromodynamic; QCD; flow coefficients; Event Plane; Cumulants; ALICE; Physics and Astronomy;

    Sammanfattning : This thesis investigates the transition of Quantum Chromodynamic (QCD) matter to a strongly interacting Quark Gluon Plasma (QGP), where quarks and gluons become deconfined. The expansion of this plasma exhibits characteristics of an ideal relativistic hydrodynamics system, suggesting a behavior similar to that of a perfect fluid. LÄS MER

  2. 2. "Vad innebär detta för mig?" : En kvalitativ studie om anställdas uppfattning av den kommunicerade varumärkesidentiteten vid ett varumärkesbyte.

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap

    Författare :Julia Jonsson; Mathilda Flyrin Engman; [2023]
    Nyckelord :Internkommunikation; Varumärkesidentitet; Varumärkesbyte; Uppköp; Kärnvärden; Meningsskapande; Intervju; Anställda;

    Sammanfattning : Anställda som identifierar sig med företagets varumärkesidentitet är enligt tidigare forskning nyckeln till ett starkt varumärke. Ett varumärkesbyte innebär ett psykologiskt uppbrott där den anställda kan hamna i en identitetskris. LÄS MER

  3. 3. ESG Scores as Social Ethicality Motivators

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Annika Ebert; Isabella Larsson; [2023]
    Nyckelord :ESG Responsiveness; Russia-Ukraine War; Divestment Strategy; Brand Management; MNCs; Business and Economics;

    Sammanfattning : Relating to the ongoing discussion surrounding criticism and support for ESG scores, the purpose of this paper anchors itself in providing comprehensive, empirical evidence regarding the responsiveness of ESG scores to firm actions. The different strategic choices of multinational firms, resulting from political and stakeholder pressure, were to either fully withdraw, suspend or continue operations in Russia in light of the Russia-Ukraine war. LÄS MER

  4. 4. The WOW-effect. A qualitative content analysis of communication strategies used by the Swedish music festival Way out West

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Elin Fredlund; Savannah Gillblad; [2023]
    Nyckelord :strategic communication; event marketing; sustainability communication; CSR; brand community; symbolic branding strategies; Social Sciences;

    Sammanfattning : I dagens samhälle finns en allt större press på varumärken att stå ut ur mediebruset samt att kommunicera kring hållbarhet och CSR. Detta gör brandingstrategier högst nödvändiga, trots detta är det ännu ett relativt outforskat område inom marknadsföring av evenemang. LÄS MER

  5. 5. Birds of a Feather Flock Together: Does Similarity Between Sponsor and Sponsee Predict a Successful Sponsorship? : A Study Based on External Congruence and Women’s Sports

    Magister-uppsats,

    Författare :Antonio Crnoja; Jesper Grandell; [2023]
    Nyckelord :congruence; sponsorship; sponsor; similarity; consumer behavior; women’s sports; ice hockey; ESCS; niche sports; external congruence; brand equity; brand awareness; brand image; perceived brand quality;

    Sammanfattning : Sponsorship is an essential part of marketing communications within sports (Biscaia et al., 2014). Congruence, or the degree to which a sponsor and an event mesh, is one of the main factors influencing sponsorship memory accuracy (Evans, 2019). LÄS MER