Sökning: "företagande internet"
Visar resultat 1 - 5 av 151 uppsatser innehållade orden företagande internet.
1. Effekten av digitaliseringen på fastighetsmäklarbranschen : En kvalitativ studie om digitalisering inom fastighetsmäklarbranschen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Abstract Background: The real estate brokerage industry is highly competitive and considered very attractive. A new trend to increase attractiveness in the market is the use of digital tools. The industry has seen a growing trend in the number of newly registered real estate agents in recent years. LÄS MER
2. Digital Marketing Challenges Face by SMEs in Developing Countries: Cross country case studies from Bangladesh and Sri Lanka
Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : .... LÄS MER
3. Industry 4.0 : Implementation & Maturity Level Assessment in European Industry
Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Industry 4.0 is the trend towards automation and data exchange in manufacturing technologies and processes, which include cyber-physical systems (CPS), the Internet of Things (IoT), the Industrial Internet of Things (IIOT), cloud computing, cognitive computing, and artificial intelligence. Industry 4. LÄS MER
4. Convicted marketing content containing sexual depiction : An empirical study of social media platforms after a scandal's occurrence
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Title: Marketing content containing sexual depiction.- An empirical study of social media platforms after a scandal's occurrence. LÄS MER
5. The effects of different acquisition strategies on brand equity and purchase intention
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : Purpose - This study investigates the effect factors of brand equity and purchase intention for the original brand from the M&A perspective, involving two types of acquisitions (acquiring a medium image brand and acquiring a high-end image brand). The study object is a Chinese low-end automobile brand, Changcheng, who seeks to improve the brand. LÄS MER