Sökning: "handel nätverk"
Visar resultat 6 - 10 av 75 uppsatser innehållade orden handel nätverk.
6. Minimizing the expected opportunity loss by optimizing the ordering of shipping methods in e-Commerce using Machine Learning
Master-uppsats, KTH/Matematik (Avd.)Sammanfattning : The shopping industry is rapidly changing as the technology is advancing. This is especially true for the online industry where consumers are nowadays able to to shop much of what the need over the internet. LÄS MER
7. Attention-based Multi-Behavior Sequential Network for E-commerce Recommendation
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The original intention of the recommender system is to solve the problem of information explosion, hoping to help users find the content they need more efficiently. In an e-commerce platform, users typically interact with items that they are interested in or need in a variety of ways. For example, buying, browsing details, etc. LÄS MER
8. Maximizing Recommendation System Accuracy In E-Commerce for Clothing And Accessories for Children
Master-uppsats, KTH/Matematik (Avd.)Sammanfattning : The industry of electronic commerce (e-commerce) constitutes a great part of the yearly retail consumption in Sweden. Looking at recent years, it has been seen that a rapidly growing sector within the mentioned field is the clothing industry for clothes and accessories for children and newborns. LÄS MER
9. Implementing an OpenAI Gym for Machine Learning of Microgrid Electricity Trading
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : Samhället går idag bort från centraliserad energi mot decentraliserade system. Istället för att köpa från stora företag som skapar el från fossila bränslen har många förnybara alternativ kommit. Eftersom konsumenter kan generera solenergi med solpaneler kan de också bli producenter. LÄS MER
10. E-handelns aktiva fyndjägare : En kvantitativ studie om faktorerna som motiverar millennials till att konsumera
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: E-handelns aktiva fyndjägare - En kvantitativ studie om faktorerna som motiverar millennials till att konsumera. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. LÄS MER