Sökning: "reputation and image"
Visar resultat 21 - 25 av 211 uppsatser innehållade orden reputation and image.
21. “What does the organization want others to think about the organization?” : En kvalitativ studie av Obos Damallsvenskans avsedda image och strategiska kommunikation på Instagram
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Social media is a crucial part of today's organizational communication as it contributes to form opinions and attitudes concerning an organization's image. It is therefore important for organizations as well as for sports teams that operate on a professional level to adapt to the fragmented media landscape. LÄS MER
22. How does body image relate to brand image? An analysis of brands incorporating the body positivity movement
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The importance of body positivity is visible in its remarkable media presence. The movement entails challenges such as opportunities for brands. LÄS MER
23. "Good luck trying to cancel me" : En kvalitativ innehållsanalys av Youtube-profilen Logan Pauls reparationsstrategier under Aokigahara-incidenten
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Denna studie ämnar undersöka hur Youtube-profilen Logan Paul agerade under en kris orsakad av det som populärkulturen kallar cancelkultur. Tre av Logans Youtube-videor undersöktes för att studera vilka reparationsstrategier och visuella element han använde sig av i videorna publicerade efter Aokigahara-incidenten. LÄS MER
24. "Jag är helt enkelt en parasit som ska utrotas!" : En retorisk analys av Paolo Robertos kriskommunikation efter Insats torsk
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Studien “Jag är helt enkelt en parasit som ska utrotas!” ämnar analysera TV-profilen och entreprenören Paolo Robertos kriskommunikation i samband med den förtroendekris som uppstod när han greps för sexköp i polisoperationen Insats torsk våren 2020. Syftet med studien är att undersöka hur en offentlig svensk person hanterar och kommunicerar en kris som drabbar det personliga varumärket och personens image. LÄS MER
25. Place branding stigmatised residential areas : A study of narratives in Swedish medium-sized municipalities.
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för temaSammanfattning : Stigma has for a long time been an issue in residential areas that have social and economic impediments, which has a detrimental impact on the local population. The thesis examines how institutions such as the police, municipalities and real-estate companies has shaped the area image through their selected initiatives. LÄS MER