Sökning: "value co-production"

Visar resultat 1 - 5 av 23 uppsatser innehållade orden value co-production.

  1. 1. Co creation strategy: application to the customer relation in a packaging company and real estate agency. : A qualitative study, with the perspective of business to business and business to customer

    Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Samia Dahir Idriss; [2023]
    Nyckelord :customer relationship management; co creation strategy; customer engagement; Value creation; Co creation; Co-production.; kundrelationshantering; samskapande strategi; kundengagemang; värdeskapande; samskapande; samproduktion.;

    Sammanfattning : This master thesis investigated whether co creation strategy can be effective in a business to business and business to customer and can enhance customer relations challenges. This is to be able to help NykopingHem and EQpack enhance their current customer relations challenges. LÄS MER

  2. 2. ÖKAD INNOVATIONSFÖRMÅGA GENOM PARTNERSKAP I OFFENTLIG SEKTOR : En studie om hur innovationspedagogiken inom LOFT kan stödjakommunledningar i deras utveckling mot ökad innovationsförmåga och tillämpning av innovationsledning

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Isabella Carlsson; Johanna Lindgren; [2023]
    Nyckelord :Innovation capability; innovation pedagogy; innovation management; innovation capacity; Innovationsförmåga; innovationspedagogik; innovationsledning; innovation capability; innovation capacity;

    Sammanfattning : Titel: Ökad innovationsledningsförmåga genom partnerskap i offentlig sektor.-En studie om hur partnerskapet LOFT kan stödja kommunledningar i deras utveckling mot ökadinnovationsförmåga och tillämpning av innovationsledning.Forskningsfrågor: F1. Hur fungerar innovationspedagogiken inom ramarna för LOFT?F2. LÄS MER

  3. 3. Towards Hands-free Healthcare: A Study About Value Co-creation Through Eye-tracking Application

    Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Wiktor Zborowski; Ernesta Stakionyte; [2022]
    Nyckelord :Value Co-creation; Value-in-use; Value Co-production; Hands-free Technology; Eye-tracking; Technology Suppliers; Healthcare; Healthcare Practitioners; Digitalization;

    Sammanfattning : Introduction: The introduction presents concepts around hands-free interactions. Furthermore, topics of digitalization, value co-creation, and how technology suppliers and end-users co-create value through the application of eye-tracking is described. LÄS MER

  4. 4. Värdeskapande inom delningsekonomin. Förståelse kring ämnet delningsekonomi & dess potential genom insyn i näringslivet

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Albin Nilsson; Daniel Hammarstrand; [2021-12-02]
    Nyckelord :Delningsekonomi; Värdeskapande; värde; value co-production; rationalitet; lönsamhet;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. At the corner of climate neutrality and urban mission? Ask for directions! A case study about public value, missions, and climate

    Master-uppsats, Lunds universitet/Internationella miljöinstitutet

    Författare :Justin Rehn; [2020]
    Nyckelord :mission-oriented policy; public value; co-production; collaborative governance; citizen involvement; Business and Economics; Social Sciences; Earth and Environmental Sciences;

    Sammanfattning : Horizon Europe has identified climate-neutral and smart cities as one of its mission areas. In Sweden, the national innovation programme Viable Cities has set its sights on realising climate neutrality in cities by 2030. In both cases, a mission-oriented approach focused on citizens as drivers of climate action represents a pathway to success. LÄS MER