Sökning: "Brand Hierarchy"

Visar resultat 11 - 15 av 33 uppsatser innehållade orden Brand Hierarchy.

  1. 11. Män, makt, och marinblå kostymer: en bildanalys över hur maskuliniteter iscensätts i Suitsupplys kostymreklamer

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för modevetenskap

    Författare :Anton Gårdevall; Jacob Therstam; [2018]
    Nyckelord :kostym; män; makt; maskulinitet; herrmode; bildanalys; Suitsupply; reklam suit; men; power; masculinity; menswear; image analysis; advertising; Cultural Sciences;

    Sammanfattning : This Bachelor’s thesis examines how masculinity is enacted in three different advertising campaigns from the Dutch menswear brand Suitsupply. The material consists of six photos, which are analyzed using visual semiotic analysis based on Barthes’ theories. To categorize the masculinity, theories from Connell, Halberstam and Nordberg are used. LÄS MER

  2. 12. Nation Branding Communication : A Case Study of the Brand Singapore

    Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap

    Författare :Ena Čalić; [2018]
    Nyckelord :nation branding; brand Singapore; nation branding communication; multimodal critical discourse analysis; re-orientalism;

    Sammanfattning : Globalization has significantly reshaped communication trends that influence nation branding practices. Many studies examine the development of a nation and destination branding; however, little has been done to examining the planning processes and the selection of representative messages that nations choose to communicate through their individual brands. LÄS MER

  3. 13. Attraherande strategier i regionala hierarkier - Kommunorganisationers utveckling av arbetsgivarvarumärken i regionala hierarkier

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för kulturgeografi och ekonomisk geografi

    Författare :Niklas Lindmarker; [2018]
    Nyckelord :employer brand; human resource management; regional Dynamics; regional hierarchy; Bromölla; Kristianstad; Skåne; Social Sciences;

    Sammanfattning : Municipalities in Sweden are facing a large recruitment requirement as staff shortages are increasing in several fields. Across the country municipalities experiencing a rise in competition over available pools of labour. LÄS MER

  4. 14. Grafisk identitet för ett glasmästeri : Processen bakom produktionen avlogotyp, webbsida och grafisk manual för Falu Glastjänst AB

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Grafisk teknologi

    Författare :Erika Pettersson; Emelie Ågren; [2017]
    Nyckelord :Glazing company; graphic design; graphic identity; graphic manual; web site; wordpress.; Glasmästeri; grafisk design; grafisk identitet; grafisk manual; webbsida; wordpress;

    Sammanfattning : För att särskiljas från konkurrenter och vara förtroendeingivande är en konsekvent grafisk identitet av stor vikt. Därför syftar föreliggande undersökning till att modernisera den grafiska identiteten hos Falu Glastjänst för att denna ska förmedla hållbarhet, kvalité och service. LÄS MER

  5. 15. Konsten att attrahera och bibehålla framtidens talanger : En studie om hur projektledare och ingenjörer tänker kring valet av en arbetsgivare, samt vad som får dem att stanna

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för vård, arbetsliv och välfärd

    Författare :Nancy Danyal; Selma Efendic; [2017]
    Nyckelord :employer branding; recruiting; internal; external; elements of attraction; communication; associations; employerbranding; rekrytering; intern; extern; attraktionsfaktorer; kommunikation; associationer;

    Sammanfattning : Due to the globalization in the world the labour market has become more competitive. This study turns to the labour market in Sweden where there has noticeably been a lack of competency regarding engineers and project leaders in the technical industry. LÄS MER