Sökning: "Customer Purchase Journey"

Visar resultat 1 - 5 av 36 uppsatser innehållade orden Customer Purchase Journey.

  1. 1. Tur och retur : Ett cirkulärt förhållande mellan köp- och returprocessen

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Frida Holm; Jenny Lilja; Moa Ekström; [2023]
    Nyckelord :Return process; Return policies; e-commerce; communication; customer journey; profitability; purchase process; Returprocessen; returhantering; returpolicy; e-handel; kommunikation; kundresan; lönsamhet; köpprocess;

    Sammanfattning : Returer är ett ämne som fått stor uppmärksamhet i dagens modeindustri på grund av ökad medvetenhet om hållbarhet och för att returer utgör en risk för företags lönsamhet. I takt med att e-handeln växt har antalet returer ökat och det blir därför viktigt för företag att rikta resurser mot att förebygga returer. LÄS MER

  2. 2. Customer Journey in the Concept Store: An Analysis of Touchpoints and Journey Integration

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Tatev Nazaryan; Seo Hyun Chang; [2023]
    Nyckelord :customer experience; customer journey; customer journey touchpoints; concept store; journey integration dimensions; retail; new retail format; Social Sciences;

    Sammanfattning : Date: May 15, 2023 Keywords: customer experience, customer journey, customer touchpoints, concept store, journey integration dimensions Project Purpose: The following study aims to enhance understanding of how customers experience different touchpoints within the concept store throughout each stage of the customer journey, as well as, explore existing and new dimensions of the customer journey integration. Theoretical Framework: The following study adopts the theory of customer journey since it helps to understand what touchpoints customers interact with throughout each stage of their journey that helps to shape their experiences. LÄS MER

  3. 3. Intention - beteende gapet: När intentionen förlorar sin slagkraft

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Ellen Förare; Hanna Bielke; Sara Slättberg; [2023]
    Nyckelord :Intention-beteende gap; Theory of Planned Behavior; Hållbar klädkonsumtion; Barriärer; Second hand; Upcycling; Köpprocessen; Konsumentbeteende.; Business and Economics;

    Sammanfattning : Titel: Intention - beteende gapet: När intentionen förlorar sin slagkraft Seminariedatum: 11-01-2023 Ämne/Kurs: FEKH29, Företagsekonomi: Examensarbete i Marknadsföring, Kandidatnivå, 15 högskolepoäng. Författare: Hanna Bielke, Ellen Förare och Sara Slättberg. Handledare: Lars Carlman. LÄS MER

  4. 4. Robotic Lawnmowers and Professional Golf Customers; Navigating Expectations for a Hole-in-One Experience : An exploratory case study that aims to establish the expectations in the customer purchase journey of robotizing a golf course to guide providers' strategic decisions

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Ebba Lövström; Emma Abrahamsson; [2023]
    Nyckelord :Robotic Lawnmower; Customer Experience; Customer Motivation; Customer Purchase Journey; Customer Satisfaction; Business-to-Business;

    Sammanfattning : Background: Robotic lawnmowers are autonomous outdoor mobile robots designed to mow the lawn autonomously. The robotic lawnmower market is rapidly growing and constantly developing. LÄS MER

  5. 5. Digital Dimension of Luxury Automotive Brands: A multiple case study investigating hedonic value creation online

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Sara Horvath; Betty Sandberg; [2023]
    Nyckelord :Luxury Brands; Automotive Industry; Value Creation; Hedonic Value; Customer Experience; Digital Touchpoints; Customer Journey;

    Sammanfattning : In recent years, there has been a notable shift in the conventional strategies employed by luxury automotive brands towards a more digitalized customer journey. This shift reflects the changing landscape of consumer behavior and the growing influence of technology in shaping customer experiences. LÄS MER