Sökning: "Customer Purchase Journey"
Visar resultat 1 - 5 av 36 uppsatser innehållade orden Customer Purchase Journey.
1. Tur och retur : Ett cirkulärt förhållande mellan köp- och returprocessen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Returer är ett ämne som fått stor uppmärksamhet i dagens modeindustri på grund av ökad medvetenhet om hållbarhet och för att returer utgör en risk för företags lönsamhet. I takt med att e-handeln växt har antalet returer ökat och det blir därför viktigt för företag att rikta resurser mot att förebygga returer. LÄS MER
2. Customer Journey in the Concept Store: An Analysis of Touchpoints and Journey Integration
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Date: May 15, 2023 Keywords: customer experience, customer journey, customer touchpoints, concept store, journey integration dimensions Project Purpose: The following study aims to enhance understanding of how customers experience different touchpoints within the concept store throughout each stage of the customer journey, as well as, explore existing and new dimensions of the customer journey integration. Theoretical Framework: The following study adopts the theory of customer journey since it helps to understand what touchpoints customers interact with throughout each stage of their journey that helps to shape their experiences. LÄS MER
3. Intention - beteende gapet: När intentionen förlorar sin slagkraft
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Titel: Intention - beteende gapet: När intentionen förlorar sin slagkraft Seminariedatum: 11-01-2023 Ämne/Kurs: FEKH29, Företagsekonomi: Examensarbete i Marknadsföring, Kandidatnivå, 15 högskolepoäng. Författare: Hanna Bielke, Ellen Förare och Sara Slättberg. Handledare: Lars Carlman. LÄS MER
4. Robotic Lawnmowers and Professional Golf Customers; Navigating Expectations for a Hole-in-One Experience : An exploratory case study that aims to establish the expectations in the customer purchase journey of robotizing a golf course to guide providers' strategic decisions
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: Robotic lawnmowers are autonomous outdoor mobile robots designed to mow the lawn autonomously. The robotic lawnmower market is rapidly growing and constantly developing. LÄS MER
5. Digital Dimension of Luxury Automotive Brands: A multiple case study investigating hedonic value creation online
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : In recent years, there has been a notable shift in the conventional strategies employed by luxury automotive brands towards a more digitalized customer journey. This shift reflects the changing landscape of consumer behavior and the growing influence of technology in shaping customer experiences. LÄS MER