Sökning: "Kundnöjdhet"
Visar resultat 36 - 40 av 440 uppsatser innehållade ordet Kundnöjdhet.
36. Bankernas digitala utveckling av kreditgivningsprocessen : En kvalitativ studie om svenska bankers likheter och skillnader vid kreditgivningsprocessen till företagskunder samt privatkunder i förhållande till digitaliseringen
Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Huvudtitel: Bankernas digitala utveckling av kreditgivningsprocessen Undertitel: En kvalitativ studie om svenska bankers likheter och skillnader vid kreditgivningsprocessen till företagskunder samt privatkunder i förhållande till digitaliseringen Ämne: Självständigt uppsatsarbete inom företagsekonomi – FÖ8015, 15 hp. Författare: Ali Mourad och Samer Salman Nyckelord: Kreditgivningsprocess, digitalisering, privatsidan, företagssidan, risker, kundnöjdhet, kreditbedömning, relations- och transaktionsbaserad kreditgivning. LÄS MER
37. Integrerad Marknadskommunikation : En kvalitativ undersökning
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Idag ser marknadsföringsverktygen tillgängliga för organisationer annorlunda ut i jämförelse med 20 år sen. Digitala utvecklingen har inneburit nya möjligheter för organisationer att interagera med sin omvärld på ett sätt som skapar värde för såväl organisationen som dess intressegrupperingar. LÄS MER
38. Logistics Structures for Global Retail Expansion : A case study of a fast-growing Swedish Fashion Company with International Presence
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : This qualitative research explores what logistics structures a growing retail company can employ to support its international expansion with a focus on high customer satisfaction levels. It delves into the logistics configurations for reaching efficiency in inbound logistics, especially meeting the complexities of growing volumes and extensive supplier networks. LÄS MER
39. Portfolio Försäkra Beredskapen för digital tjänsteinnovation i ett försäkringsförmedlingsföretag.
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Denna studie undersöker utvecklingen av digitala tjänster och integrationen av innovativ teknik hos försäkringsförmedlingsföretaget Portfolio Försäkra. Under de inledande diskussionerna med VD, Andreas Adolfsson, noterades att företaget hade vissa luckor i sitt digitala tjänsteutbud och saknade användning av innovativ teknik. LÄS MER
40. Extern design och marknadsföringssamarbete - ur ett konsumentperspektiv
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : The lack of synergy between design and marketing departments can result in less innovative products which can lead to less customer satisfaction. This problem has affected the perfume and cosmetic industry as well, which is considered to be an industry with high competitiveness but also a high innovation rate. LÄS MER