Sökning: "Sara andren"

Visar resultat 6 - 10 av 11 uppsatser innehållade orden Sara andren.

  1. 6. Fastighetsmäklarbranschens digitalisering : En kvalitativ studie om Instagram som verktyg för relationsmarknadsföring

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Gabriella Beronius; Sara Andrén; [2017]
    Nyckelord :social media; real estate agency; relationship marketing; relations; sociala medier; fastighetsmäklarbranschen; relationsmarknadsföring; relationer.;

    Sammanfattning : The digitalization of the society is a fact and organizations must now be adaptable to where their customers are located. Along with this the ways in which we communicate have changed as well as the way you target your marketing. LÄS MER

  2. 7. Språkpraktiker i samhällskunskap : Begreppsanvändning och lärande i två skolor med olika grad av mångfald

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Södertörns högskola/Lärarutbildningen

    Författare :Sandra Andrén; Sara Zaoujan; [2016]
    Nyckelord :Social studies; notions; second language perspective; subject didactics; scaffolding.; Samhällskunskap; begrepp; andraspråkselever; ämnesdidaktik; stöttning.;

    Sammanfattning : The aim of this study is to examine (from a didactic perspective) how two social studies teachers who work in two different elementary schools, grade three, pursue their oral instructions with subject terms. We have selected these four following questions as main evaluation points throughout the study, basing our conclusion upon the information composed from the answers: Which of the five “conceptions of high order thinking” do the teachers value as the purpose for the teaching content? How do the teachers in their use of notions relate to the needs of second language students and how do they reflect on it? How do the teachers use subject-specific notions in their teachings practices? How are students given the opportunity to use, communicate and integrate around notions and how are the teachers reflecting on it? In this study we applied two types of qualitative methods. LÄS MER

  3. 8. Är det värre när Farrah kränker Zaid än när Daniel kränker Sara? : En multifaktoriell vinjettstudie om kränkningar på nätet ur ett intersektionellt perspektiv

    M1-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för socialt arbete - Socialhögskolan

    Författare :Emil Andrén; Sebastian Appelgren; [2015]
    Nyckelord :Cyber-harassment; severity; bystander; ethnicity; gender; students; perceptions; assessment; semi-factorial survey; intersectionality; quantitative study; vignette; power; Nätkränkning; allvar; åskådare; etnicitet; genus; studenter; uppfattningar; bedömning; semi-faktoriell survey; intersektionalitet; kvantitativ studie; vinjett; makt;

    Sammanfattning : The purpose of this study was to examine how ethnicity and gender of victim and perpetrator might influence students’ assessment of the severity of cyber-harassment in three different contexts. One hypothesis was that severity is mediated by indicators of power (blame, control balance and status-difference), which in turn are dependent on dimensions of ethnicity and gender. LÄS MER

  4. 9. Vårda sig sjuk

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för hälsa och samhälle (HS)

    Författare :Anna Andrén; Sara Dahlin van Wees; [2010]
    Nyckelord :Alzheimers sjukdom; anhörigvårdare; Carnevali; omvårdnad;

    Sammanfattning : År 2006 levde globalt 18 miljoner människor med Alzheimers sjukdom och på grund av den ökade medellivslängden kommer den siffran om 15 år nästintill ha fördubblats. Trots att sjukdomen har varit känd i över 100 år, är Alzheimer än idag något av ett mysterium för forskare och vetenskapsmän och sjukdomen går fortfarande inte att bota. LÄS MER

  5. 10. Den serviceanställdes användande av humor, charm och flirt i kundmötet

    Kandidat-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT

    Författare :Gustav Andrén; Sara Pettersson; [2009]
    Nyckelord :Humour; Charm; Flirt; Customer interaction; Service provider; Humor; Charm; Flirt; Kundmöte; Service; Serviceanställd;

    Sammanfattning : Abstract   This essay is written to answer the questions of why, how and against who employees in the service sector use humour, charm and flirt in the interaction with their customers. The service management research is quite extensive, but despite this the research partly misses studies around why employees tend to act in certain ways while interacting with their customers. LÄS MER