Sökning: "marknadsföring crm"
Visar resultat 11 - 15 av 89 uppsatser innehållade orden marknadsföring crm.
11. Digital marknadsföring i syfte att hämma kundbortfall : Nyttjande av digital marknadsföring för att minska kundbortfall
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Kundbortfall är en utmaning vilket flertalet organisationer står inför. Tidigare studier påvisar att digital marknadsföring kan vara en lösning för att minska kundbortfall, detta på grund av att digital marknadsföring kan bidra till ökad kundnöjdhet vilket i sin tur leder till kundlojalitet. LÄS MER
12. The game-changer : E-retailer's strategies in CRM and personalized marketing in concordance with GDPR
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : The purpose of this thesis is to provide a deeper knowledge of how GDPR has affected Swedish e-retailers CRM and personalized marketing in connection to trust and privacy. The changed prerequisites elicited a need for in-depth knowledge of the affects. LÄS MER
13. Annonser som lockar; Vad är effektivt? : En experimentell studie ur ett företagsperspektiv
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Background and problem discussion Organizations are today facing an uncertainty regarding how to properly integrate and work with CRM, in particular in regards to attraction and retention of customers. This can be managed through the use of marketing campaigns. LÄS MER
14. Marknadsföring av finansiellatjänster : En kvalitativ studie om fyra fintechbolag
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : This study is written from a business perspective and deals with four fintech companies' use of relationship marketing. The focus is on companies within savings and pensions. The study follows a qualitative research method. This gives the opportunity to investigate whether a certain theory is followed in practice. LÄS MER
15. Sales promotions påverkan på konsumenters köpbeteende
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Title: Sales promotions effect on consumer behaviour - a mixed method study examining sales promotions effect on consumer loyalty and its’ contributory to overconsumption Seminar date: 2020-06-03 Course: FEKH29, Business Administration: Bachelor Degree Project in Marketing Undergraduate Level, 15 credits Authors: Linnea Agorelius, Sandra Bodell & Martin Rismyhr Advisor: Jayne Jönsson Keywords: CRM, sales promotion, customer behaviour, loyalty, overconsumption. Purpose: The purpose of the study has been to examine what kind of effect promotion has on consumers, and whether the effect is big enough to persuade the consumer to purchase something, simply because of promotion. LÄS MER