Sökning: "Customer Perceptions"

Visar resultat 11 - 15 av 286 uppsatser innehållade orden Customer Perceptions.

  1. 11. Kulturanalys av mättekniskt företag : Hur medarbetarnas kultur förhåller sig till de formella och uttalade värdena

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknik

    Författare :Jacob Lejegård; [2023]
    Nyckelord :letter method; cornerstone model; internal customer satisfaction; culture; culture analysis; offensive quality development; organizational culture; brevmetoden; hörnstensmodellen; intern kundtillfredsställelse; kultur; kulturanalys; offensiv kvalitetsutveckling; offensivt kvalitetsarbete; organisationskultur;

    Sammanfattning : This study aims to examine the consistency between ascribed values and the prevailing culture in a company. The theoretical framework for the work consists of theories and concepts taken from offensive quality development and organizational culture. LÄS MER

  2. 12. The E-Commerce of Tomorrow: An Experimental Study of How User-Generated Content can be integrated into a Retailer's Website for Fashion Merchandise Display

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Hannah Gustafsson; Klara Überall Jönsson; [2023]
    Nyckelord :User-Generated Content UGC ; Visual Merchandising; Technology Acceptance Model TAM ; Fashion E-commerce; Consumer Perceptions;

    Sammanfattning : An increasing number of individuals are turning to User-Generated Content (UGC) to learn about various products and services. Prior customers' experiences and opinions significantly impact potential buyers' decision-making during the customer journey. LÄS MER

  3. 13. Införandet och tillämpningen av CRM i svenska myndigheter : En fenomenografisk studie om hur CRM upplevs av medarbetare på svenska statliga myndigheter

    Master-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Luwam Abrha; [2023]
    Nyckelord :Customer Relationship Management; New Public Management; Efficiency; Communication; Organizational change; Isomorphism.; Customer Relationship Management; New Public Management; Effektivitet; Kommunikation; Organisationsförändring; Isomorfism.;

    Sammanfattning : I föreliggande uppsats studeras tillämpningen av Customer Relationship Management i svenska statliga myndigheter, med särskilt fokus på berörd personals uppfattningar om CRM-system. Undersökningar kring ämnet har tidigare verkställts i bland annat Västeuropa och USA och i dessa studier har tonvikt lagts på hur verksamhetens effektivitet har påverkats av CRM, men inga undersökningar av liknande slag har ägnats åt svenska myndigheter. LÄS MER

  4. 14. Unveiling the Depths of Customer Satisfaction : An Exploratory Qualitative Study on Chatbot Services and the Expectation Confirmation Model (ECM)

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Louise Forssell; Björn Ratjen; [2023]
    Nyckelord :Customer satisfaction; customer expectation; chatbot performance; Expectation Confirmation Model ECM ; exploratory research; underlying factors;

    Sammanfattning : The Expectation confirmation model (ECM) is commonly employed to investigate technological advances and customer satisfaction with chatbots. However, customer satisfaction is a multifaceted concept intertwined with emotions and subjective perceptions, comprehending customer satisfaction fully can therefore be challenging. LÄS MER

  5. 15. Are Influencers the Next Brand-Building Tool? : A Qualitative Study on How Influencer Marketing Affects Customer-Based Brand Equity

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Klara Brännström; Sandra Elstig; [2023]
    Nyckelord :Influencer Marketing; Customer-Based Brand Equity;

    Sammanfattning : Given the rise of social media and the growing importance of influencers on consumer behavior, gaining an understanding of how influencers and the practice of influencer marketing impact the brand from the consumer's perspective is crucial. Additionally, a significant amount of companies compete for consumers' attention in today's market. LÄS MER