Sökning: "brand promotion"

Visar resultat 16 - 20 av 107 uppsatser innehållade orden brand promotion.

  1. 16. LYFT - varumärket som startade snusapokalypsen : En kvalitativ studie om varumärket LYFTs marknadsföring ur ett etiskt perspektiv

    M1-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)

    Författare :Ella Alvin; Linnéa Jarefjäll; [2020]
    Nyckelord :Marknadsföring; tobak; media; ungdomar; reklam;

    Sammanfattning : Den här undersökningen grundar sig i varumärket LYFT och marknadsföringen av deras nikotinpåsar ur ett etiskt perspektiv. Vi ansåg att det skulle vara intressant att få veta mer om hur konsumenterna själva ser på marknadsföringen av LYFT, vilka de riktar sin marknadsföring till och huruvida det är etiskt rätt att marknadsföra en beroendeframkallande produkt med hjälp utav bland annat influencers med en ung följarskara. LÄS MER

  2. 17. Challenges SMEs Face when Adopting Social Media Marketing to Increase Brand Awareness : A Multiple-Case Study

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Kainat Kainat; Patrizi Jennifer; [2020]
    Nyckelord :Social Media Marketing SMM ; Social Media Channels; Brand Awareness; Challenges; Business-to-Business B2B ; Small and Medium Enterprises SMEs ;

    Sammanfattning : As the use of the internet increases, so does the use of social media channels. These channels have become a part of everyday life and are changing the way of communication and information exchange. Today, more and more business-to-business (B2B) companies are adopting social media marketing (SMM) to communicate with their customers. LÄS MER

  3. 18. The unexplored power of buzz in the video game industry

    Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Oskar Hammarsten; Sofie Hägerbrand; [2020]
    Nyckelord :Buzz; hype; anticipation; marketing; video game; customer-based brand equity; CBBE; pre-release consumer buzz; PRCB; expectations;

    Sammanfattning : Background: The global video game industry is today bigger than both the film- and music industry and is subject to a lot of competition. Companies are always looking for alternative ways to reach consumers and buzz is identified as a crucial success factor by many scholars. LÄS MER

  4. 19. Factors affecting consumers green purchase intention towards ecological products: ICA supermarket in Sweden

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Khalida Akter; [2020]
    Nyckelord :Green marketing; consumer trust; green trust; Eco-branding; Green marketing strategy and consumer purchase intention;

    Sammanfattning : Title: “Factors affecting consumers green purchase intention towards ecological products: ICA supermarket in Sweden”. Level: Master degree thesis in Business AdministrationAuthor: Khalida Akter Supervisor: Zahra AhmadiExaminer: Maria Fregidou-Malama Aim: The aim of this study is to investigate how consumer trust, eco-branding and green marketing strategy influence consumer purchase intention towards ecological products. LÄS MER

  5. 20. Manufactured Authenticity: How Beauty Brands UseConsumers' Content to Communicate Branding Messages

    Magister-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap

    Författare :Meagan Nouis; [2020]
    Nyckelord :Branding messages; digital self-branding; Instagram marketing; consumer engagement; content analysis;

    Sammanfattning : While beauty brands are often known to set industry trends, the consumers pave the way forbranding communications on social media. Companies have adapted their marketing strategies tobuild interactivity into their branding outreach. LÄS MER