Sökning: "communication with customers"
Visar resultat 1 - 5 av 1342 uppsatser innehållade orden communication with customers.
1. Mortgage Information and Consumer Understanding : A Study of Swedish Banks
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : The purpose of this essay was to examine and see how communication betweenbank and customer in the Swedish mortgage market is processed. Several theoriesthat have been used in this study highlight how consumers think when they makefinancial decisions. LÄS MER
2. En förbättrad kundresa med ett CRM-system som möjliggörare : En fallstudie om framgångsfaktorer för en förbättrad relationmellan en försäkringsförmedlare och dess privatkunder urett kundreseperspektiv
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Att utveckla bra relationer med sina kunder är en avgörande faktor för ett företags framgång. Deinteraktioner med företaget som kunden gör kan ses som en resa där bland annat framgångsfaktorernakommunikation, transparens och intern kompetens är väsentliga för en stor kundnöjdhet. LÄS MER
3. Framgångsrik implementering av ny teknik och AI : En kvalitativ undersökning av svenska myndigheters effektiviseringsarbeten med chattbots i kundtjänsten
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Avdelningen för systemteknikSammanfattning : The following thesis investigates how Transportstyrelsen, a Swedish authority, can use chatbots in their customer service to increase effectivity, save resources and be more available to their customers. Therefore, this report aims to map the effects a chatbot-implementation would have on Transportstyrelsen’s business and what technical and organisational factors that contribute to a successful implementation of the chatbot. LÄS MER
4. Effektivisera och kvalitetssäkra debitering av tilläggstjänster på Postnord TPL, Region Stockholm
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : For a business to maintain its competitiveness, it should adapt to the constantly changingmarket to be able to meet the needs and expectations of their customers for quality. Thiscan be done by working with quality development and process management. LÄS MER
5. Crossing the digitalisation chasm: Overcoming barriers to industrial digitalisation
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationsteknikSammanfattning : Digitalisation is a global megatrend revolutionising every aspect of society and especially impacting businesses. Consequently, the term Industry 4.0 has emerged in the manufacturing industry. LÄS MER